خرید دستکش جوشکاری ساق بلند از تولید کنندگان


در شغل و حرفه جوشکاری با وجود درآمد و میزان پایه حقوق بالا اما خطرات زیادی دارد که مهمترین آنها آسیب به چشم و پوست جوشکار است که به خاطر پاشش مواد مذاب، اشعه ماورابنفش و نور خورشید ایجاد می شود. کلاه، ماسک، لباس مخصوص و البته عینک و دستکش جزو لوازم ضروری برای هر جوشکار هستند که آنرا از خطرات شغل جوشکاری در امان نگه می دارد. البته این نکته را باید ذکر کنیم که در جوشکاری زیرآب قطعا لوازم بیشتری نیاز است و علاوه بر مهارت های لازم برای نوع و روش جوشکاری باید غواصی هم بدانید چون جوشکاری زیر آب یا داخل اتاقک های مخصوص انجام می شود. امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید دستکش های ساق بلند، بر میزان تولیدی دستکش ساق بلند افزوده شده است تا پاسخ گوی بازار باشد.کاربرد دستکش های ساق بلند: جوشکاری،ریخته گری،صنایع فولاد و فلزی ضد برش،صنایع نسوز،مصارف عمومی، فعالیت های ساختمانی، مکانیکی، حمل و نقل، صنایع سنگین

انواع دستکش ساق بلند:دستکش جوشکاری ساق بلند، دستکش ضد آب کوهنوردی(برای کار در مکان های سرد و برفی و همچنین استفاده از دستکش های هیتردار در آن مکان ها) و…

خرید دستکش جوشکاری ساق بلند از تولید کنندگان

معرفی انواع مختلف دستکش جوشکاری

معرفی انواع مختلف دستکش جوشکاری به دلیل حساسیت بالای دست، گرمای شدید و حتی ساییدگی دست انواع مختلف دستکش جوشکاری در بازار وجود دارد که بسته به نوع جوشکاری جنس آنها متفاوت هستند.دستکش های جوشکاری با جوش آرگون، دستکشی است که سطح رویی آن از چرم های مختلف گاوی، شتری، گوسفندی و شترمرغ تهیه می شود و ساق های آن هم معمولا از جنس چرم اشبالت شده است. ساق دستکش جوشکاری در انواع سایز ها و اندازه ها تولید می شود تا همه ی افراد بتوانند از آن به خوبی و برای محافظت از خود استفاده کنند.

از جمله انواع دستکش جوشکاری از نظر سایز شامل موارد زیر می باشد:

دستکش های ساق بلند، در انواع سایز های XL، L، M وجود دارند و از ایمنی بیشتر برخوردار می باشند، زیرا قسمت بیشتر از دست ها تا آرنج را معمولا می پوشانند و پوست را از برخورد براده های آهن و حرارت بسیار زیاد آرگون محافظت و در امان نگه می دارند.

دستکش هایی با ساق های کوتاه، در انواع سایز های کوچک تا بزرگ موجود می باشند و بیشتر برای استفاده در جوشکاری های کوتاه مدت و کوچک کاربرد دارند و معمولا از جنس های نسوز و مقاوم هستند.دستکش چرمی ایمنی متوسط، در انواع مختلف اندازه ها و سایز ها از خیلی کوچک تا خیلی بزرگ می باشد و قسمت کف دست تا پایین آرنج ها را به خوبی می پوشاند و از استحکام و مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

انواع دستکش جوشکاری از نظر جنس

۱-دستکش جوش با پوست بز

این نوع دستکش برای جوشکاری تیگ استفاده می شود و کاملا بادوام و در عین حال راحت است.

۲-دستکش با پوست اسب

انعطاف پذیری بالا در این دستکش وجود دارد و علاوه بر آن با دوام و با کیفیت است و برای جوشکاری تیگ استفاده می شود.

۳-دستکش با پوست خوک

جنس این دستکش طوری است که به راحتی در محیط خیس و مرطوب و روغنی می توانید کار کنید و برای انواع روش های جوشکاری مانند MIG، stick و TIG بسیار مناسب است .

۴-دستکش جوش با پوست یا چرم گاوی

بادوام و مقداری بزرگ است و به راحتی برای جوشکاری استیک و میگ می توانید از آن استفاده کنید.

۵-دستکش با پوست گوزن

جنس این دستکش کاملا نرم و لطیف است و به راحتی برای جوشکاری TIG استفاده می شود.

راهنمای خرید دستکش جوشکاری ضد برش

در راهنمای خرید دستکش ضد برش اولین نکته ای که باید به آن اشاره شود این است که دستکش ضد برش فولادی مد نظر است یا کف مواد (دستکش پارچه ای که کف دست و مقداری از انگشت با لاستیک طبیعی یا مصنوعی پوشیده شده است). مهم ترین نکته در هنگام خرید این دو نوع دستکش ضد برش، کیفیت بالای مواد و اجزای مختلف دستکش می باشد تا بتواند به خوبی از دستان مصرف کننده محافظت نماید. دستکش های ضد برش بر دو نوع اند : نوع اول، دستکش ضد برش فلزی یا فولادی است که از فولاد ضد زنگ ساخته شده و بیشتر در مشاغلی مثل قصابی، خیاطی و یا شغل هایی که با تیغه های برنده و چاقو و کاتر سروکار دارند کاربرد دارد.

نوع دوم دستکش هایی هستند که خاصیت ضد برشی آن ها با اضافه شدن لایه محافظ پلیمری به کف و قسمتی از پشت انگشت های دستکش ایجاد می شود. نوع دوم در مقایسه با نوع اول مقاومت کمتری دارد و برای کارهایی مثل جوشکاری استفاده می شود که تیغه برنده بدون ضربه و فشار زیاد استفاده می شود. هر کدام از این دو نوع دستکش ضد برش کارایی مخصوص به خود را دارند و نمی توان از نظر مقاومت در برابر برش، آن ها را با هم مقایسه کرد. برند دستکش، جنس بدنه دستکش، جنس محافظ و کف دستکش، سایز و نوع الیاف و پلی مر مقاوم از مواردی است که باید در هنگام خرید دستکش ضد برش به آن توجه شود. خرید آنلاین دستکش ضد برش هم امروزه بسیار متداول و راحت شده است و می توان به راحتی با مطالعه و بررسی، بهترین انتخاب را برای شغل خود داشت. خرید دستکش ارزان یا گران کاملا به شغل و نحوه استفاده بستگی دارد و هر دو آن در یک کارگاه حرفه ای کاربرد دارد و می توان این دستکش ها را هم به قیمت عمده تهیه کرد.

عواملی که بر قیمت دستکش جوشکاری تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت دستکش جوشکاری تاثیر دارد سوختگی مهم ترین و رایج ترین آسیب و خطری است که در مقابل گرما و حرارات به پوست وارد می شود، در جوشکاری به دلیل وجود جرقه ها و مواد مذاب و استفاده از حرارت برای ایجاد جوش، رعایت یکسری نکات و فاکتور های ایمنی بسیار مهم و قابل اهمیت است. مهم ترین فاکتور محافظت از پوست دست در برابر حرارت است در ادامه ویژگی های دستکش جوشکاری را بررسی می کنیم و راهنمای شما در انتخاب بهترین دستکش هستیم.در هنگام جوش کاری در اثر حرارت جرقه و مواد مذاب به اطراف پرتاب می شوند، این پرتاب مانع از پیش بینی محل آسیب توسط شما می شود به همین دلیل رعایت ایمنی و نکات حفاظتی بسیار مهم است.

دو عضو مهم و پرکاربرد که نیازمند حفاظت بالایی در هنگام جوشکاری هستند، دست ها و چشمان شماست.

به همین دلیل استفاده از عینک یا نقاب مخصوص جوشکاری و دستکش جوشکاری اهمیت دارد.

ویژگی دستکش جوشکاری باعث می شود که از دستان شما در برابر حرارت حفاظت شود.

ویژگی دستکش جوشکاری مناسب چیست؟

دستکش های جوشکاری به علت قرار گرفتن در برابر حرارت باید دارای ویژگی مقاومت در برابر گرما باشند به همین دلیل دستکش های مورد مصرف در جوشکاری از چرم ساخته می شوند. دستکش های چرمی برای حفاظت در برابر جرقه، شعله و فلزات مذاب حاصل از عملیات جوشکاری، برشکاری، لحیم کاری و ریخته گری بسیار مناسب هستند.

این دستکش ها اغلب از چرم ضخیم به همراه آستری مقاوم ساخته می شوند تا از تعریق دستان شما جلوگیری کنند همچنین دستکش ها دارای انعطاف مناسب برای راحتی و آزادی دستان شما در هنگام کار است.

مواد مورد استفاده و تاثیر آن در ویژگی دستکش جوشکاری

در تولید دستکش های جوشکاری از آلومینیوم و چرم استفاده می کنند دستکش ایمنی چرمی نسبت به دستکش آلومینیومی انعطاف بالا و قیمت کمتری دارد به همین علت دستکش چرمی نسبت به دستکش آلومینیومی محبوب تر است.

چرم های مورد استفاده برای تولید دستکش جوشکاری با توجه به نوع جوشکاری از نظر مقاومت متفاوت هستند. متداول ترین چرم های مورد استفاده در دستکش جوشکاری پوست بز و گاو می باشد، که پوست بز جهت جوشکاری آرگون و مابقی برای جوشکاری های دیگر می باشند.

همه موارد فوق بر قیمت دستکش های جوشکاری تاثیر دارند.

گام به گام صادرات دستکش ایمنی

صادرات دستکش های ایمنی

آیا میدانستید که صادرات دستکش های ایمنی ارز آوری قابل توجهی را برای تجار و تولید کنندگان این محصول دارد. یکی از دلایل آن گسترش نیاز روز افزون کشور ها به این محصول است.به طور کلی فرآیند صادرات کالا نیازمند رعایت یک سری قواعد و قوانین می باشد که در اصطلاح عام به این قواعد، مراحل صادرات کالا گفته می شود؛ بنابراین برای انجام صادرات هرگونه کالا به کشورهای مختلف لازم است که پیش از هرگونه اقدام در این زمینه تجار و بازرگانان با این مراحل آشنا بوده و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند، چرا که با توجه به برون مرزی بودن این فرآیند مهم و خطیر در صورت عدم رعایت قوانین و قواعد این کار ممکن است که صادرکننده کالا به عنوان متخلف شناخته شده و به وسیله امور اجرایی مورد بازخواست قرار گیرد.قبل از صادرات محصولاتی همانند دستکش صنعتی به کشورهای هدف باید ویژگی ها، قوانین و استاندارد های بین المللی آن کشور را بشناسید. اگر این قوانین را رعایت نکنید ممکن است کالای صادراتی شما مرجوع شود. برای دریافت مجوز صادرات باید مدارکی همچون اخذ کارت بازرگانی معتبر، اخذ مجوز صدور، گواهی استاندارد، گواهی مرسوم و… با توجه به کالای صادراتی، ضروری است و باید ارائه شود.

پخش دستکش جوشکاری ساق بلند با بهترین کیفیت

پخش دستکش جوشکاری ساق بلند با بهترین کیفیت دستکش ایمنی نووا مدل NTG-9001 ساخته شده از جنس برزنت و چرم، در بازار تولید و عرضه می شود. به منظور افزایش مقاومت بیشتر، این دستکش دارای کف دو لایه بوده و ضمن ساخته شدن از بهترین نوع چرم از دوخت درشت برای افزایش عمر مفید آن استفاده شده است. در بخش انگشت اشاره دستکش، لایه‌ای برزنتی به کار رفته است تا کاربری و دوام مناسب تری را در اختیار کاربر قرار دهد. کاربرد این دستکش در امور ساختمانی، جوشکاری و تراشکاری و بسیاری از مشاغل دیگر است. محدودیت اندازه برای استفاده از این دستکش وجود ندارد. این شرکت با معرفی محصولاتی که از نظر کیفیت در سطح قابل‌قبولی قرار دارند و تهیه‌ی آن‌ها از لحاظ قیمت مقرون‌به‌صرفه هستند، جایگاه مناسبی در بازار ایران برای خود ایجاد کرده است.این دستکش از بهترین و با کیفیت ترین دستکش ها هست.

تفاوت دستکش ایرانی با دستکش خارجی در چیست؟

دستکش های جوشکاری فاکس به طور یکپارچه از چرم نرم و لطیف بز تولید می شوند. چرم ویژه بکار رفته در این دستکش مناسب کارهای ظریف و جوشکاری با گاز آرگون (تیگ ولدینگ) می باشد. این دستکش بر اساس استاندارد EN407 ساخته شده است که نشان می دهد دستکش فوق در برابر حرارت قدرت حفاظتی قابل قبولی دارد. این دستکش بیشتر به منظور جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهتر است از آن برای جوشکاری‌هایی با دمای بالا استفاده نشود. این محصول از دوخت مستحکمی برخوردار است و نوع طراحی آن به گونه‌ای است که دستان کاربر در آن راحت و کارآمد باشد. نوع ساق بلند این دستکش با ساق چرمی مقاوم، از حفاظت بیشتری برخوردار است و قسمتی از ساق دست را پوشش می دهد.

امروزه برق و جریان الکتریسیته ، در تمامی عرصه های زندگی ما حاضر و جاریست . بدون انرژی الکتریکی دیگر زندگی جریان نخواهد داشت و تقریبا تمامی کارها متوقف خواهند شد … کار کردن با برق اما ، خطر برق گرفتگی را در پی دارد . حتی برق شهری که ضعیف ترین گونه برق مستقیم می باشد ، در صورت تماس با بدن انسان آسیبهای جدی و حتی خطر مرگ در پی خواهد داشت . بنابراین کار کردن با جریان برق مستقیم نیازمند استفاده از تجهیزات ایمنی فردی مانند دستکش عایق برق ، کفش عایق برق ، کلاه عایق برق و … می باشد . معمولا لوازم ایمنی عایق برق ، با میزان مقاومتی که در برابر عبور جریان برق از خود نشان می دهند مشخص می گردند و شناخته می شوند. شرکت رجلتکس Regltex تولیدکننده دستکش و تجهیزات ایمنی کار با برق از کشور فرانسه می باشد . این شرکت یکی از شرکتهای پیشرو و صاحب نام در این زمینه می باشد که تولید دستکش عایق برق در ۶ کلاس ۰۰ ، ۰ ، ۱ ، ۲ ، ۳ و ۴ را در دستور کار دارد . محصولات این شرکت اروپایی ، همگی تحت استاندارد اتحادیه اروپا تولید شده و از کیفیت و کلاس جهانی برخوردارند .

شرکتهای ایرانی به جهت حفظ اعتماد مصرف کننده و رعایت استانداردهای لازم همواره کیفیت محصولات تولیدیشان را بررسی می‌کند تا ثبات کیفی و دوام محصولات خود را تضمین نماید. به همین جهت گزینه ی مناسبی برای حفاظت از دستان در فعالیت های صنعتی سبک همچون : جوشکار، کارهای ساختمانی، باغبانی و کار با اجسام بسیار تیز و برنده استفاده می باشد. دستکش های داخلی بسته به نیاز داخل کشور و سختی کار آنان تولید می شوند که می توان گفت برای داخل کشور این دستکش ها مناسب تر هستند چون مربوط با نیاز کاری آنان تولید شده اند.

عرضه دستکش جوشکاری ساق بلند بدون واسطه

عرضه دستکش جوشکاری ساق بلند بدون واسطه امروزه به دلیل بالا رفتن میزان تقاضا برای خرید این محصول به میزان تولیدی دستکش ایمنی جوشکاری ساق بلند افزوده شده است تا پاسخگوی بازار باشد .

در مجموعه ما با هدف حمایت از تولید ملی و تولیدات داخلی جهت حمایت از تولید کنندگان داخل و کمک در فروش این محصولات گرد هم آمده ایم تا این کالاهای بسیار با کیفیت و مرغوب و عالی را به معرض دید و خرید متقاضیان این کالا ها برسانیم .تا این محصولات بدون واسطه و با کمترین هزینه و با قیمت بسیار مناسب به صورت عمده به دست متقاضیان برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *