خرید دستکش جراحی پودری در تهران


دستکش یکبار مصرف ۱۰۰ عددی پودری یکی از ملزومات اساسی برای اتاق عمل می باشد. در حال حاضر شرکت‌ های معتبر فراوانی در کشورمان در زمینه تولید و عرضه این محصول فعال هستند. برای خرید دستکش جراحی پودری در تهران راه کارهای بسیار زیادی وجود دارد که می‌ توان با توجه به موقعیت خود این محصول را از شرکت های معتبر ارائه دهنده آن به صورت حضوری و اینترنتی تهیه کرد. زیرا شرکت های فروشگاه های زیادی هستند که علاوه بر فروش حضوری دارای پخش اینترنتی نیز می باشند.

خرید دستکش جراحی پودری در تهران

ویژگی های مهم دستکش های لاتکس

ویژگی های مهم دستکش های لاتکسدستکش مخصوص جوشکاری به دلیل ویژگی های ظاهری و خصوصیات خوب امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به طوری که علاوه بر اینکه در مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها دارای فروش بسیار خوبی است، بسیاری از افراد نیز از این محصول در انجام فعالیت های روزانه خود استفاده می کنند. در حال حاضر در ایران شرکت‌ های معتبر فراوانی در زمینه طراحی و ساخت انواع دستکش های لاتکس و فعال هستند و تلاش خود را می‌ کنند که محصول را با کیفیت عالی تولید نمایند.

شرکت دستکش جراحی لاتکس با استفاده از بهترین مواد اولیه این محصول را تولید و در اختیار متقاضیان خرید قرار می دهد. دستکش های لاتکس تولید شده توسط این شرکت دارای ویژگی ها و خصوصیات ظاهری و کیفی خاص خود می باشد که اگر قصد خرید آن را دارید، حتماً باید به آن توجه کنید. در ادامه این مطلب این ویژگی‌ ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • یکی از مهمترین ویژگی‌ های این مدل دستکش این است که از کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار است، به طوری که در هنگام استفاده دچار پارگی یا سوراخ نمی شود، به خصوص کادر درمانی با خیال راحت می توانند از این نوع دستکش استفاده کنند.
  • از دیگر مشخصات خاص این محصول این است که دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی است و به راحتی قابل کار کردن با آن می باشید.
  • پوشیدن و بیرون آوردن آن راحت است و شما در کمترین زمان ممکن می توانید آن را بپوشید یا از دستان خود بیرون بیاورید، این ویژگی نیز یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های خاص این دستکش است.
  • از دیگر ویژگی‌ های دستکش‌ لاتکس این است که اگر در شرایط مطلوب نگهداری شود، مدت زمان زیادی می توانید از آن استفاده نمایید.
  • یکی دیگر از خصوصیات خاص این محصول این است که دارای سایز بندی استاندارد است و شما با توجه به اندازه دستان خود می توانید از مدل های مختلف آن خریداری کنید.

خصوصیات انواع دستکش های پودری

خصوصیات انواع دستکش های پودری از آنجا که پوشیدن دستکش پودری دشوار می باشد، برخی از شرکت‌ ها اقدام به تولید انواع دستکش های پودری نموده‌ اند. پودر موجود در دستکش باعث می‌ شود که شما راحت تر آن را بپوشید یا بیرون بیاورید و همچنین از عرق کردن دست شما جلوگیری می نماید. در حال حاضر انواع متفاوتی از دستکش های پودری همچون دستکش پزشکی پودری، دستکش پزشکی لاتکس بعد از دستکش جراحی ضد ویروس تولید شده است. هر کدام از این دستکش ها دارای ویژگی های خاص خود هستند که دارای پودری هستند که کاملا استاندارد می باشد.

این نوع دستکش دارای خصوصیات فیزیکی و مشخصات کیفی خاص خود است که باعث شده است از میزان استقبال خرید بسیار خوبی برخوردار باشد. به همین دلیل نیز فروش بسیار خوبی را نسبت به سایر محصولات مشابه به خود اختصاص داده است. اگر می خواهید این نوع دستکش را تهیه نمایید، حتما با این خصوصیات آشنایی کامل پیدا کنید، سپس این محصول را تهیه نمایید. در ادامه این مطلب خصوصیات دستکش پودری را مورد بررسی قرار می‌ دهیم که به این صورت است:

  • از مهمترین خصوصیات این نوع دستکش این است که دارای انعطاف پذیری خاصی است و به راحتی کش می آید.
  • پوشیدن و بیرون آوردن این نوع دستکش بسیار آسان است. زیرا بیرون آوردن و پوشیدن آن به خاطر پودری که در آن وجود دارد به راحتی امکان پذیر است.
  • این نوع دستکش طوری طراحی شده است که باعث می شود رطوبت دست شما جذب پودر شود و در هنگام کار دچار مشکل نشوید.
  • از دیگر خصوصیات خاص این دستکش این است که دارای سایز بندی استاندارد است و شما به راحتی می توانید از سایز های مختلف آن استفاده نمایید.
  • دوام و ماندگاری این نوع دستکش نیز عالی است و دچار پارگی و سوراخ نمی شود.

بررسی سایزهای موجود دستکش جراحی

بررسی سایزهای موجود دستکش جراحی شرکت ها و برند های بسیار زیادی در کشورمان وجود دارند که در زمینه تولید انواع دستکش جراحی مشغول به فعالیت می باشند. این محصول در اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازار فروش می گردد. در ادامه به بررسی سایزهای موجود دستکش جراحی می پردازیم که این صورت می باشد.

دستکش جراحی در سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می گردد که هر فرد بنا به اندازه دست خود از این دستکش مورد استفاده قرار می‌ دهد. سایز دستکش جراحی باید طوری باشد که بیرون آوردن و پوشیدن آن به راحتی انجام گیرد.

شرکت های سازنده این محصول باید از قالب های متفاوت و استاندارد استفاده نمایند. این شرکت ها دارای سایز بندی های متعددی می باشند و تولیدات خود را در سازبندی های متعدد انجام می‌ دهند. سایز بندی های این شرکت‌ها دارای سایز کوچک، بزرگ و خیلی بزرگ می‌باشد.

مرکز توزیع دستکش جراحی پودری

مرکز توزیع دستکش جراحی پودری مرکز توزیع دستکش جراحی پودری امروزه از طریق شرکت های بزرگ و معتبر که در حال فعالیت می باشند با استفاده از روش های حضوری و اینترنتی به راحتی در بازار فروش عرضه می نمایند. فروشگاه های بسیار بزرگی در نقاط مختلف کشورمان وجود دارند که در زمینه توزیع دستکش جراحی به صورت حضوری فعالیت می نمایند.

توزیع کنندگان امروزه برای رفاه حال مردم و رونق فروش بالای خود با ساخت وب سایت این محصول را به راحتی در بین خریداران آن عرضه می نمایند. مرکز اینترنتی ما سالیان بسیار زیادی است که در زمینه توزیع این محصول فعالیت دارد.

در این مرکز دستکش جراحی پودری با کیفیت بسیار عالی و با پایین ترین نرخ موجود در بازار کشورمان بدون واسطه و دلال مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده عرضه می گردد.

ما این امکان را به خریداران عزیز داده‌ ایم که به راحتی بتوانند از طریق شماره تلفن هایی که در سایت ثبت نموده ایم با تولید کننده ارتباط داشته باشند تا از کیفیت و مرغوبیت این محصول اطلاعات لازم را به دست بیاورید و سپس با خیال مطمئن و راحت این محصول را با کیفیت بسیار عالی خرید نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *