خرید دستکش جراحی سایز ۸


خرید دستکش جراحی سایز ۸ از مراکز فروش و پخش این محصول به روش های مختلفی برای مشتریان عزیز امکان ‌پذیر است که در ادامه به آن می پردازیم. دستکش جراحی از وسیله های بسیار کاربردی با ساختاری ویژه و منحصر به فرد است که مورد استفاده جراحان و کادر پزشکی قرار می گیرد و بازار فروش بسیار خوبی دارد. این محصول در سایز ها و اندازه های مختلف و در رنگ های سبز، سفید، آبی و… تولید می‌شود.

خرید دستکش جراحی سایز ۸

چند نکته کاربردی درباره ی دستکش های جراحی

چند نکته کاربردی درباره ی دستکش های جراحی درباره دستکش ضد برش استادکار باید گفت که این محصول باید از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و با اصول و استاندارد های لازم تولید شده باشد تا در اثر تماس با خون و پوست افراد هیچ گونه مشکلی ایجاد نکند و موجب بروز حساسیت و بیماری های مختلف نشود.

این محصول باید کاملا اندازه و متناسب با سایز دست جراح باشد و هیچ مانعی برای انجام فعالیت های لازم پزشک و جراح ایجاد نکند تا پزشک بتواند به راحتی کار خود را انجام دهد و هیچ گونه ناراحتی و مانعی را احساس نکند. این دستکش ها باید ضخامت مناسب و مقاومت بالایی داشته باشند و در صورت تماس با اجسام تیز و برنده پاره نشوند تا پزشک مجبور به تعویض آن نشود و موحب به خطر افتادن جان بیمار نشود.

هم چنین در عین ضخامت باید حس لامسه مناسبی را به فرد منتقل کنند تا پزشک بتواند به راحتی معاینات لازم را انجام دهد و یا در حین جراحی ارتباط مناسبی با بدن بیمار بگیرد‌. این محصول کاربردی از جنس لاتکس تهیه می ‌شود و کاملا استریل شده و ضد عفونی شده می باشد.

مرکز فروش دستکش جراحی سایز ۸

مرکز فروش دستکش جراحی سایز ۸ مرکز فروش دستکش ضد برش فلزی محصولات خود را به صورت کلی و یا جزئی به مشتریان عزیز ارائه می کنند. مشتریانی که مصرف فراوانی دارند و این محصول را برای مراکز درمانی و بیمارستان ها تهیه می کنند بهتر است این محصول را به صورت عمده خریداری کنند در این صورت قيمت دستكش جراحي مقرون به صرفه تر و ارزان تر می شود.

هم چنین مشتریان عزیز می توانند برای تهیه این محصول با قیمتی مناسب خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهند و دست واسطه ها را در فرآیند خرید کوتاه نمایند در این صورت می توانند با حداقل هزینه خرید خود را انجام دهند. دستکش جراحی محصولی است بسیار ضروری برای کادر پزشکی که علاوه بر تامین نیاز داخلی به عنوان محصول صادراتی به کشور های مختلف صادر می شود و علت آن کیفیت بالای این محصول و قیمت مناسب آن می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *