خرید بی واسطه دستکش دندانپزشکی به قیمت استثنایی


دندانپزشکی از جمله شغل هایی است که هم بیمار و هم دندانپزشک در معرض عوامل بیماری زا از طریق خون و تنفس قرار دارند. دستکش استریل جراحی وسیله است جهت کنترل عفونت از پزشک به بیمار یا بالعکس می باشد. عموماً از جنس لاتکس و پودردار می باشد. بسته به کارایی و مدت زمان عمل بیمار از جنس های مختلف و اشکال مختلف موجود می باشد. دستکش دندانپزشکی یک بار مصرف در انواع و اقسام مختلفی تولید و برای استفاده در مکان ها و زمان های گوناگونی در دسترس مردم قرار می گیرند. هر کدام از دستکش های تولید شده برای مصارف خاصی طراحی شده اند و در برخی ویژگی ها با یک دیگر متفاوت خواهند بود.

خرید بی واسطه دستکش دندانپزشکی به قیمت استثنایی

مشخصات مهم دستکش دندانپزشکی درجه یک

مشخصات مهم دستکش دندانپزشکی درجه یک دستکش های نیتریل و وینیل بر خلاف دستکش های لاتکس از مواد مصنوعی تشکیل شده اند و همین موضوع از میزان حساسیت رسانی آن ها کاسته است. دستکش های لاتکس که از مواد طبیعی ساخته شده اند و بالاترین راحتی، انعطاف‌پذیری، تناسب و حساسیت لمسی را به دستان شما هدیه کرده و مقاومت بالایی را نیز در برابر باکتری ها و ویروس ها دارند. دستکش های نیتریل که دارای خاصیت کشسانی بالا و دوام زیادی می باشند سطح محافظت بالایی در برابر مواد شیمیایی و ویروس‌‌ها دارند. دستکش های وینیل از دیگر انواع دستکش پزشکی می باشد که مقرون به صرفه بوده و راحتی استفاده ی مناسبی را برای کاربر به ارمغان می آورد. دستکش های وینیل سطح محافظت بالایی را در برابر مواد شیمیایی دارند.

دستکش های لاتکس به دلیل چسبندگی بالا و فیکس شدن کامل آن به دست در هنگام انجام کارهای دقیق مانند معاینات پزشکی کاربرد بسیار زیادی دارند. داشتن حس لامسه ی قوی برای انجام بسیاری از عمل های جراحی لازم و ضروری است به همین دلیل اغلب جراحان و پزشکان و دندانپزشکان ترجیح می دهند از میان انواع دستکش پزشکی، دستکش های لاتکس را برای خود انتخاب نمایند.

فروش عمده دستکش دندانپزشکی زیر قیمت بازار

 فروش عمده دستکش دندانپزشکی زیر قیمت بازار انواع مواد، هم طبیعی و هم مصنوعی، برای تولید دستکش های یکبار مصرف استفاده می شوند. صرف نظر از ماده ای که هر دستکش یکبار مصرف از آن ساخته شده است، حداقل باید با استاندارد های مطرح شده مطابق داشته باشند. دستکش ها در ویژگی هایی مانند سطح محافظت، راحتی و دوام با یک دیگر متفاوت بوده و این تفاوت را مرهون مواد تشکیل دهنده خود می باشند. این مواد تشکیل دهنده آن هاست که به یک دستکش پزشکی ماهیت ویژه ای داده و آن را برای مصارف گوناگونی آماده می کند.

مراحل ترخیص کاری کالای پزشکی و دندان پزشکی که از کالاهای بسیار پراهمیت و ضروری محسوب می شوند، طی مراحل بسیار متعددی صورت می پذیرد. از کشور های صادر کننده تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی به ایران می توان به کشور های نظیر آلمان، فرانسه، ایتالیا، ترکیه و کره جنوبی اشاره نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *