خرید اینترنتی دستکش نیتریل آبی با کیفیتی تضمینی


دستکش لاتکس استریل آبی قبل از عرضه به بازار از نظر دوام و کیفیت مورد آزمایش قرار می گیرند تا اطمینان از منعطف بودن و مقاوم بودن آنها در برابر پارگی حاصل شود و همچنین این دستکش ها در دو رنگ مشکی و آبی تولید می شوند که در رابطه با دستکش های آبی رنگ این محصول می توان گفت دارای گرماژ خوبی می باشد. علاوه بر استفاده در کلینیک ها و مراکز زیبایی می توان در محیط های آزمایشگاهی و شیمیایی، آشپزخانه ها و هتل ها نیز استفاده نمود.

خرید اینترنتی دستکش نیتریل آبی با کیفیتی تضمینی

مواد اولیه برای تولید دستکش نیتریل

مواد اولیه برای تولید دستکش نیتریلدستگاه دستکش یکبار مصرف خانگی از موادی همچون اکریل و نیتریل و نوعی پلیمر بنام بوتادین تهیه می گردد. این دستکش به نوعی تقویت‌ شده‌ ی نوع لاتکس اما محبوب تر از آن است. از ویژگی های این محصول مقاومت خوب دستکش نیتریل و عدم ایجاد حساسیت پوستی آن نسبت لاتکس است. دستکش های نیتریل یک انتخاب محبوب نزد پزشکان، دندان پزشکان و مشاغل فنی یا هر شخص دیگری است که از ابزار های تیز استفاده می کند.

مقاومت آنها در برابر سوراخ شدن و مواد شیمیایی نیز زیاد است و آنها را به یک انتخاب کاملاً متنوع و همه جانبه تبدیل کرده است. نوک انگشت های بافتی چسبیده و ساختار بدون پودر به حداقل رساندن آلودگی گرد و غبار کمک می کند. از دستکش‌ های نیتریل در پزشکی، دندان پزشکی، بهداشتی، آشپزخانه ها، آرایشگاه ها، در صنایع سنگین و شیمیایی و عموم مردم استفاده می شود.

دستکش نیتریل بدون پودر ما در اندازه های مختلف و با تناسب مناسب در دسترس است. دستکش نیتریل آبی در مقایسه با گزینه های لاتکس یا وینیل، مقاومت در برابر سوراخ شدن و پارگی را بهبود بخشیده است. انعطاف پذیری و راحت پوشیدن و ارائه حساسیت لمسی عالی دارد. نوک انگشت های بافتی، چسبندگی بهتری دارند. نوع مواد به کار رفته در نیتریل باعث افزایش قدرت دستکش می شود و از برگشت مایع جلوگیری می کند. برای استفاده در مدت زمان طولانی طراحی شده است و فاقد لاتکس و بدون پودر برای به حداقل رساندن خطر واکنش آلرژیک تولید شده است.

موارد استفاده از دستکش نیتریل آبی:

  • استفاده در معاینات پزشکی و دندانپزشکی
  • استفاده در صنایع بهداشتی و آزمایشگاه ها
  • استفاده در آشپزخانه های صنعتی و خانگی و رستوران ها
  • استفاده در صنایع شیمیایی و صنعتی
  • استفاده در کار های روزمره به دلیل ضد حساسیت بودن آن

مراکز فروش دستکش نیتریل آبی درجه یک در ایران

مراکز فروش دستکش نیتریل آبی درجه یک در ایران دستکش های نیتریل کاملاً بدون پودر و غیر استریل و ساده بوده و نیز یکبار مصرف می باشند. جراحی سایز ۷ از نمونه های همانند دستکش های وینیل اصلاً چسبنده نیستند و در عین حال که بسیار انعطاف پذیر می باشند از مقاوت بهتری نسبت به دستکش های وینیل برخودار می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *