تفاوت دستکش کوهنوردی مردانه با زنانه در چیست؟


دستکش یکبار مصرف ۱۰۰ عددی مردانه یکی از انواع محصولاتی است که جهت کوهنوردی های حرفه ای تولید می شود. این گونه دستکش ها با دوام و استحکام بسیار زیادی تولید می شوند. دستکش کوهنوردی مردانه با دستکش های کوهنوردی زنانه متفاوت می‌باشند. دستکش های مردانه معمولاً ضخامت بیشتری دارند و بزرگتر از دستکش‌ های زنانه تولید می شوند. اینگونه دستکش ها در سایزهای بزرگ و با جنس های بسیار محکم و الیاف مناسبی تهیه می شوند. در حالی که دستکش های زنانه برای کوهنوردی از ضخامت کمتری برخوردار هستند.

تفاوت دستکش کوهنوردی مردانه با زنانه در چیست؟

اطلاعاتی درباره انواع دستکش کوهنوردی

اطلاعاتی درباره انواع دستکش کوهنوردی

دستکش مخصوص جوشکاری در مدل های متفاوت و با طراحی های مختلفی به بازار عرضه می شوند. دستکش ساده کوهنوردی نوعی از دستکش‌های پایه می باشد که برای افراد مبتدی نیز استفاده می‌شود. اینگونه دستکش ها همانند دستکش های عادی دارای پنج انگشت می باشند و از الیاف مناسبی جهت گرمای دست در آن استفاده شده است.

البته دستکش های دیگری نیز تولید می شوند که برای کوهنوردان حرفه ای مناسب تر می باشند. اینگونه دستکش ها با دو انگشت و یا سه انگشت تولید می‌شوند و هر قسمتی از آن برای دو انگشت تعبیه شده است. البته دستکش هایی تولید می شوند که به صورت یک تکه، تمام دست را در خود جای داده و باعث گرمی دستان می شوند. در حقیقت در کوهنوردی به دلیل کاهش دمای هوا، هوا بسیار سرد می‌باشد و دستان افراد دچار یخ زدگی خواهند شد.

بنابراین استفاده از دستکش های کوهنوردی ضروری می باشند. این گونه دستکش ها معمولاً به وسیله چسبی در بالای خود محکم می شوند و از اذیت شدن فرد جلوگیری می‌شود. البته الیاف به کار رفته در دستکش ها نیز با یکدیگر متفاوت است و برخی از آن‌ها از الیاف مصنوعی تهیه شده اند و برخی دیگر به صورتی تهیه شده است که به راحتی هوا را از خود عبور می دهند و باعث عرق کردن کف دست ها نمی شوند.

بازار فروش دستکش کوهنوردی مردانه

بازار فروش دستکش کوهنوردی مردانه

دستکش درجه یک و مرغوب و با کیفیت را می توانید از لوازم ورزشی فروشی ها خریداری کنید. این گونه دستکش ها با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی در اختیار ورزشکاران حرفه‌ای و مبتدی قرار می‌گیرند. البته جهت خرید این محصول می توانید به روش اینترنتی نیز اقدام کرده و با توجه به هزینه ای که می خواهید انجام دهید، دستکش مورد نظر خود را سفارش دهید.

خرید انبوه و عمده دستکش های کوهنوردی باعث می‌شوند تا قیمت این محصول به شدت کاسته شود. البته خرید این محصول به صورت اینترنتی نیز باعث می‌شود تا بسیاری از واسطه‌ها حذف شود و شما بتوانید آن را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *