تفاوت دستکش مخصوص موتور با دوچرخه در چیست؟


تفاوت دستکش مخصوص موتور با دوچرخه در چیست؟ دستکش مخصوص موتور یکی از تجهیزاتی است که استفاده از آن هنگام موتور سواری لازم است. البته خرید دستکش با کیفیت جزو دغدغه های تمامی مشتریان می باشد، چرا که تا کنون مرکز خرید معتبر خود را نیافته اند، ما به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از طریق این آگهی به صورت مستقیم انجام دهید و تجربه خریدی امن و آسان را در خاطر خود داشته باشید.

تفاوت دستکش مخصوص موتور با دوچرخه در چیست؟

ویژگی بهترین دستکش اصل

ویژگی بهترین دستکش اصل دستکش های اصل از ویژگی هایی که برای شما بيان می کنیم برخوردار هستند:

اول اینکه جنس آن ها مقاوم و محکم است که اجازه ی رسیدن ضربه را به دست ندهد. دارای لایه ای است که هوا در آن نفوذ کند این لایه روی دستکش قرار دارد و محل رفت و آمد هوا است تا از عرق کردن دست ها جلوگیری کند. دستکش های اصل دارای مچ بند هستند تا از رسیدن آسیب به مچ های شما جلوگیری کنند، و مهم تر از همه جنس آن ها از چرم اصل و مرغوب است که با هیچ آسیب و ضربه ای از بین نروند.

برای داشتن تجربه ای بهتر در دوچرخه سواری داشتن دستکش های مناسب لازمه ی دوچرخه سواری شما هستند. برای خرید دستکش های دوچرخه سواری باید چند نکته ی اساسی را در نظر داشته باشید. اول اینکه سایز دستکش مناسب باشد بر اساس فصل دستکش را انتخاب کنید. وجود لایه ای در دستکش که هوا در آن ردوبدل شود و دستکش دارای مچ بند باشد، از آنجایی که شما در دوچرخه سواری نیازی نیست با فرمان دوچرخه سرعت را کنترل کن،ید پس محکم بودن جنس دستکش هیچ ایرادی ندارد.

قیمت انواع دستکش مخصوص موتور صادراتی

قیمت انواع دستکش مخصوص موتور صادراتی قیمت انواع دستکش مخصوص موتور سواری با توجه به جنس آن متفاوت است، ولی با توجه به کاربردی که آن ها دارند، این هزینه چیز ناچیزی می باشد. البته دستکش هایی که یه دیگر کشور ها صادر می‌شود به علت اینکه هزینه ترخیص کاری به آن ها اضافه می‌شود معمولا روی هزینه خود دستکش تاثیر گذار است. ممکن است نسبت به هزینه خود دستکش در کشور کمی بیشتر شود که هزینه ی دستکش در بازار های کشور به دلیل اینکه هزینه ترخیص کاری به آن نخورده است مناسب تر خواهد بود نسبت به دستکشی که صادر می‌شود.
قصد داریم چند نمونه از دستکش را برای شما ذکر کنیم، دستکش مدل نیم انگشتی همان طور که از اسمش مشخص است این دستکش تا نیمه های انگشت های شما را می‌ پوشاند. به این دلیل که تسلط خوبی با انگشتانتان بر روی فرمان موتور داشته باشید. مدل ثابت همان مدل از دستکش مخصوص موتور می باشد که بر روی فرمان نصب شده است. مدل متحرک که از پر طرفدارترین مدل دستکش ها است جنس آن از چرم طبیعی و مصنوعی می باشد. به طور کلی دستکش های موتور سواری معمولا باید از وزن مناسبی برخوردار باشند و طوری نباشد که امکان لمس فرمان موتور را به شما ندهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *