بزرگترین شرکت پخش عمده دستکش در ایران


شرکت پخش دستکش کف دوبل مرغوب و با کیفیت که از مواد درجه یک انواع مختلف را تولید می کنند محصولات خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار فروشندگان قرار می دهند. برای خرید نمونه های مختلف دستکش مانند. دستکش استاد کار، برزنتی ، چرمی ، تبریز و غیره میتوان از طریق اینترنتی به فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش این محصول مراجعه و محصولات خود را به صورت عمده و جزیی با قیمت مناسب خریداری کرد.

بزرگترین شرکت پخش عمده دستکش در ایران

انواع دیگر دستکش های ایمنی

انواع دیگر دستکش های ایمنی همانطور که می دانیم امروزه با توجه به افزایش دستگاه های صنعتی و شغل های که با لوازم برقی سر و کار دارند بسیار پرخطر بوده و استفاده از دستکش های ایمنی برای حفظ ایمنی بسیار لازم و ضروری است که حفظ ایمنی دست که بیشتر در معرض آسیب است در اولیت قرار دارد.

دستکش کار ضد برش انواع مختلفی دارد که در کارهای مختلف مانند جوشکاری ، برق کاری ، برش کاری ، کارهای باغبانی ، آتش نشانی و غیره استفاده می شود.

انتخاب جنس با کیفیت و مناسب با سایز دست و نوع کار که ضد تعریق و ضد حساسیت بوده از نکات اصلی در موقع خرید دستکش است که باید رعایت شود.

این دستکش ها متناسب با نوع شغل کیفیت و ایمن بودن آنها فرق دارد. برخی از دستکش های ایمنی مناسب با کارهای برقی و برخی با ابزار آلات تیز و برنده تولید می شود.

مواد تشکیل دهنده دستکش چرمی

مواد تشکیل دهنده دستکش چرمی یکی از دستکش هایی که در بین آقایان به خانم ها بسیار پرطرفدار بوده و زمان قدیم تا به امروز از مدل‌های مختلف آن مورد استفاده قرار می‌گرفته دستکشهای چرمی است که علاوه در این که دستها را گرم نگه می دارد تا مانع از خشکی پوست دست می آید سبد بسیار شیک و زیبا است این دسته ها در مدل ها و رنگ های متنوع تولید می شود که مناسب با هر سن و سایزی می باشد. خرید دستکش های باکیفیت که از مواد درجه یک تولید شده باشند بسیار مهم است زیرا اگر از دستکشهای چرمی ارزان قیمت و نامرغوب خریداری کنیم بعد از مدتی پوست پوسته شده و دیگر قابل استفاده نیست دستکش ها را مناسب با سایز دست و انگشتان خود انتخاب کنید که رویه داخلی با آستر آن از جنس های باکیفیت و کاملاً با بدنه چرمی دستکش دوخت شده باشد. دستکشهای چرمی یا از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی تولید می‌شود که چرم های مصنوعی به نسبت به قیمتی ارزانتر دارند و از فوم های مصنوعی تهیه می شود ولی دستکش چرمی است از چرم طبیعی ساخته شده و کیفیت ماندگاری زیبایی و مرغوبیت بالایی دارد و علاوه بر اینها هزینه بیشتری نیز برای خرید آن باید بپردازیم

قیمت فروش دستکش کار

قیمت فروش دستکش کار همانطور که اشاره کردیم دستش انواع گوناگون و مختلفی دارد بنابراین در موقع خرید باید دقت کنیم که بنابر نیاز شغلی و کاری خود دستکش را انتخاب کنیم دستکش های کار در سه سایز بزرگ متوسط و کوچیک تولید می‌شود بنابراین باید دستکشی را انتخاب کرد که مناسب با سایز انگشتان دست باشد تا در موقع کار راحتی را برای شما داشته باشد و از دست نیفتد.

امروز استفاده از دستکش کار یا دستکش های ایمنی در محل کار یک امر ضروری و واجب برای ایمنی فرد است زیرا بیشترین صدمه‌ای که ممکن است به بدن هر فردی وارد شود دست انسان است که در موقع کار با ابزار برقی و خطرناک سر و کار دارد.

استفاده و خرید دستکش های کار مناسب با حیطه کاری در بازار وجود دارد که در هنگام خرید باید نکات اساسی و مهمی را در مد نظر گرفت یکی از راه های خرید دستکش های باکیفیت و تضمینی استفاده از مراکز اینترنتی که فروش این محصولات را با تضمین و قیمتی مناسب برعهده دارند می باشد که می‌توان دستکش مورد نظر خود را در انواع مختلف به صورت عمده و جزئی با قیمتی ارزانتر نسبت به بازار خریداری کرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *