مرکز خرید دستکش جراحی جیتکس


دستکش های جراحی جیتکس، نوعی دستکش یکبار مصرف هستند که در طول جراحی برای جلوگیری از آلودگی متقاطع بین پزشکان و بیماران استفاده می‌شوند. دستکش های پزشکی از پلیمرهای مختلفی از جمله لاتکس، لاستیک نیتریل، پلی وینیل کلراید و… ساخته شده اند. آنها بدون پودر یا همراه با پودر نشاسته ذرت برای روان کردن دستکش استفاده می شوند تا قرار دادن آنها روی دست ها آسان تر شود. این مجموعه برترین تولید کننده انواع دستکش جراحی و پزشکی است و مرکز خرید دستکش جراحی جیتکس محسوب می شود که به صورت عمده این محصولات را تولید و عرضه می کند.

مرکز خرید دستکش جراحی جیتکس

مشخصات مهم در انتخاب دستکش جراحی

مشخصات مهم در انتخاب دستکش جراحی در انتخاب دستکش جراحی باید دقت کافی را داشته باشید و تمامی جوانب را در نظر بگیرید تا دید کاملی از نوع دستکش پیدا کنید و در عین حال در هزینه ها صرفه جویی کرده و ضایعات را کاهش دهید.

همچنین با انتخابی دقیق به کاهش آسیب‌های محیطی به دلیل ضایعات کمتر پلاستیک کمک کنید. دستکش های جیتکس با سایزبندی دقیق تری تولید شده اند و دقت و حساسیت بهتری دارند که کار با آن ها راحت تر است و به علت چسبیدن کامل به دست در حین جراحی مناسب تر هستند و با استاندارد بالاتری ساخته شده اند.

دستکش های جراحی عموماً استریل هستند زیرا علاوه بر پزشکی، به طور گسترده ای در آزمایشگاه های شیمیایی و بیوشیمیایی استفاده می شوند. از دیگر مشخصات مهم دستکش جراحی لایه های نازک و مقاوم است که محافظت های اولیه را در برابر مواد خورنده و آلودگی ارائه می دهند. علاوه بر این، درک نحوه صحیح پوشیدن دستکش های جراحی، گامی اساسی برای اطمینان از این است که دستکش جراحی محافظت بهینه را برای پزشک فراهم می کند یا خیر.

دستکش های جراحی یکبار مصرف بخش مهمی از تجهیزات حفاظت فردی است که توسط متخصصان و مراقبت های بهداشتی استفاده می شود که می تواند از انتقال و شیوع بسیاری بیماری ها جلوگیری کند. انواع دستکش جراحی صورتی، دستکش استریل، دستکش های معاینه و…. در این مرکز با کیفیت عالی و رعایت استانداردهای جهانی تولید و در خدمت این قشر زحمتکش قرار می گیرد.

فروش عمده دستکش جراحی جیتکس

فروش عمده دستکش جراحی جیتکس یکی از تولید کنندگان اصلی دستکش جراحی در مشهد این مجموعه است که انواع دستکش جراحی جیتکس، لاتکس و… را به صورت عمده تولید و به فروش می رساند. برای سفارش عمده این محصولات می توانید از طریق سایت حاضر یا دیگر راه های ارتباطی به راحتی با این مرکز تماس بگیرید و با دریافت مشاوره و راهنمایی بهترین گزینه را انتخاب و سفارشات خود را ثبت نمایید. ما مفتخریم که بهترین خدمت رسانی را به جامعه پزشکی داریم و محصولاتی با کیفیت وارد بازار می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *