قیمت عمده دستکش جراحی با بهترین کیفیت در بازار داخلی


قیمت عمده دستکش ایمنی نجاری بستگی به نوع و جنس دستکش دارد. دستکش های جراحی یکبار مصرف هستند و برای جلوگیری از انتقال آلودگی و میکروارگانیسم ها در حین جراحی و در مراکز گوناگون بهداشتی استفاده می شوند. این دستکش ها انواع مختلفی دارند و از پلیمر های مختلفی مثل لاتکس یا نئوپرن به وجود می آیند. این دستکش ها در سایز های مختلف تولید و عرضه می شوند.

قیمت عمده دستکش جراحی با بهترین کیفیت در بازار داخلی

مشخصه بهترین نوع دستکش جراحی

مشخصه بهترین نوع دستکش جراحیدستکش جوشکاری آرگون در انواع مختلف و اقسام گوناگون با کیفیت های متفاوت در بازار موجود است. از آنجایی که کیفیت و کارایی یک نوع دستکش می تواند مهم ترین مشخصه ی آن باشد پس نوع مواد به کار برده شده در ساخت این دستکش ها از جمله مهم ترین مواردی هست که باید به آن توجه کرد. مهم ترین نکته در رابطه با خرید دستکش با کیفیت این است که برای چه کاری استفاده می شود این دستکش ها از مواد مصنوعی یا طبیعی ساخته شده اند. هر کدام از این مواد ویژگی های مخصوص به خودش را داراست.

دستکش های جراحی به انواع مختلف نایلونی، لاتکس، جراحی، نیتریل سیاه تقسیم بندی می شوند که نوع لاتکس و نایلونی برای صنایع غذایی و بهداشتی و نوع جراحی و نیتریل بیشتر در زمینه پزشکی کاربرد دارند. این دستکش ها سایز های متفاوتی دارند سایز شماره ۸،۸.۵،۷،۷.۵،۶ در بازار موجود هست. علاوه بر کیفیت و کارایی موارد دیگری مثل کشسانی، پودری یا غیر پودری بودن دستکش، برند، حساسیت زا بودن یا نبودن و مقاومت دستکش میز مدنظر است. مرغوب ترین نوع دستکش، دستکشی است که علاوه بر تضمین جان بیمار، خطری هم برای پزشک و جراح ایجاد نمی کند. قیمت های این دستکش ها توسط شرکت سازنده تعیین می شود و کاملا وابسته به واحد تولیدی می باشد.

فروش استثنایی دستکش جراحی با تخفیف ویژه

فروش استثنایی دستکش جراحی با تخفیف ویژه فروش دستکش های لاتکس به نوع جنس و همچنین شرکت سازنده بستگی دارد. برای خرید دستکش با کیفیت می توانید به سایت های معتبر رجوع کرده و آن را خریداری کنید. این سایت ها تمامی مشخصات مربوط به دستکش های جراحی را نظیر جنس و مواد سازنده، رنگ و سایز آن را در اختیار مشتریان قرار می دهند که به راحتی می توان کالای مورد نظر را خریداری کرد. کارشناسان این بخش بصورت فعال و ۲۴ ساعته پاسخگوی شما در رابطه با سفارشات و مشخصات دستکش های جراحی در انواع و اقسام مختلف می باشند. فروش دستکش های جراحی بصورت عمده و جزئی از سوی مراکز گوناگونی از جمله عمده فروشی ها، داروخانه ها، سایت های اینترنتی یا نمایندگی های مربوطه صورت می گیرد. قیمت های هر نوع دستکش و هر گونه تخفیف برای کالای مورد نظر مختص به شرکت سازنده می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *