قیمت دستکش کار صنعتی در سال جاری


در امور صنعتی استفاده از تجهیزات ایمنی یکی از مهم ترین شروط کار می باشد که از جمله این تجهیزات می‌ توان به دستکش های کار اشاره کرد که با استفاده از مواد اولیه مختلفی تولید و وارد بازارها می گردد، قیمت دستکش کار صنعتی در سال جاری از نوسان زیادی برخوردار نبوده و با توجه به افزایش فروش می توان گفت که قیمت آن نسبت سال های گذشته ثابت باقی مانده است.

قیمت دستکش کار صنعتی در سال جاری

شناخت و بررسی اشکال مختلف دستکش کار

شناخت و بررسی  اشکال مختلف دستکش کار دستکش های کار دارای مدل ها و اشکال متنوعی هستند که می توان برحسب نوع کاری که قرار است انجام شود، مدل دستکش نیز متناسب با آن انتخاب گردد به طور مثال برخی از اشکال آن به صورت ساق بلند تولید می شود که این نوع دستکش ها مناسب کار هایی مانند قصابی و یا انجام امور باغبانی می باشد، چرا که ساق های بلند آن باعث می شود که دست ها در هنگام کار از نواحی مختلف در امان باشند.

از دیگر اشکال دستکش های کار می‌ توان به نوع ساق‌ کوتاه اشاره کرد که این نوع دستکش ها تا مچ دست را می پوشاند و به همین دلیل لازم است که در کنار آن از لباس های ایمنی دیگری نیز استفاده گردد و همین باعث شده که از این نوع دستکش ها در جوشکاری و یا کار های مربوط به استخراج انواع سنگ استفاده گردد که به شدت مقاوم هستند.

برخی از اشکال دیگر دستکش های کار به این صورت است که جنس قسمت رویی با قسمت زیرین متفاوت باشد و به این ترتیب این نوع دستکش ها می توانند کارایی های بیشتری داشته باشند، چرا که در برخی از انواع آن ها قسمت رویی دستکش ها ضد ضربه بوده و قسمت زیرین آن نیز ضد برش است.

دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس جنس

دسته بندی دستکش ایمنی بر اساس جنس از آن جایی که دستکش های ایمنی در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد همین باعث شده که هر کدام از آن ها دارای جنس های متنوعی باشند که از جمله آن ها می‌ توان به دستکش های چرمی ایمنی اشاره کرد که برای تولید آن ها از چرم گاو استفاده می گردد، چرا که این نوع چرم از انعطاف پذیری بشدت بالایی برخوردار بوده و همین باعث خواهد شد که دست ها را در برابر ضربه و فشار محافظت کند.

دستکش ایمنی فوکس جنس پلیمری دارد که پلیمر های به کار رفته در آن از نوع نانو بوده و به آن ها دستکش های لاتکس نیز گفته می شود، چرا که الاستیکی بوده و محکم به دست ها می چسبند و از لیز خوردن آن ها جلوگیری می کنند، به همین دلیل از آن ها می‌ توان در مشاغلی مانند تولید و برش شیشه استفاده کرد.

برخی از دستکش های ایمنی زره دار هستند، به این صورت که در قسمت رویی و همچنین لایه میانی دستکش ها از فلز استفاده شده و در قسمت های زیرین نیز از پلاستیک استفاده می گردد که باعث شده مقاومت دستکش به قدری افزایش پیدا کند که ساطور نیز نمی تواند سبب بریدن آن ها شود.

عرضه بی واسطه دستکش کار صنعتی

عرضه بی واسطه  دستکش کار صنعتی عرضه بی واسطه دستکش کار صنعتی تبریز از خود تولیدی انجام می شود، به این صورت که دیگر نیازی به واسطه میان مصرف کننده و تولید کننده نبوده و محصول به شیوه ای کاملا مستقیم وارد بازارها می گردد که با توجه به افزایش خرید و فروش ها از طریق این عرضه کننده برتر متقاضیان می توانند با صرف هزینه های ارزان و مقرون به صرفه، بهترین دستگاه های تولید شده در کشور را تهیه کنند.

این دستکش های کار در بسته بندی های بسیار شیک و استاندارد به متقاضیان ارائه می گردد، به طوری که معمولاً این دستکش ها در درون قوطی های مخصوص پلمپ شده و در صورتی که خرید آن ها به صورت عمده و تعداد های بالا باشد این دستکش ها را به صورت فله ای بسته بندی و عرضه می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *