قیمت دستکش چرم جوشکاری


دستکش چرم جوشکاری از محصولاتی است که به دلیل کاربرد زیاد آن در صنعت، جایگاه ویژه ای را به دست آورده است. البته تولیدکنندگان این محصول نیاز تمامی افراد جامعه را در نظر گرفته اند و همین امر باعث شده تا دستکش های جوشکاری مدل ها، سایز و جنس های متفاوتی داشته باشند.

بنابراین قیمت دستکش چرم جوشکاری هم با توجه به تنوع در محصول متفاوت بوده و افراد می توانند نمونه های مختلف آن را با قیمت هایی متفاوت خریداری نمایند.

قیمت دستکش چرم جوشکاری

بررسی دستکش های جوشکاری بر اساس جنس

بررسی دستکش های جوشکاری بر اساس جنس در حقیقت دستکش های جوشکاری از نمونه دستکش های ایمنی می باشد که افراد باید در زمان جوشکاری به منظور محافظت از دست ها از آن استفاده نمایند. از این رو بهترین جنس برای دستکش های جوشکاری چرم طبیعی می باشد؛ چرا که چرم طبیعی در برابر حرارت، گرما، اشعه arc، آهن مذاب و داغ شده و جرقه ها مقاوم بوده و دست دچار آسیب نخواهد شد.

البته در میان نمونه های مختلف از چرم طبیعی باید گونه ای را انتخاب کرد که به راحتی چروک یا پاره نشده و نسوزند. به همین منظور در ادامه به بررسی انواع دستکش جوشکاری چرمی بر اساس نوع چرم می پردازیم.

دستکش جوشکاری با پوست گوزن:

در واقع این نوع از دستکش های جوشکاری از مقاومت خوبی در برابر دمای زیاد، مواد ذوب شده و گرما از خود نشان می دهند و به دلیل راحتی، این دستکش طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

دستکش جوشکاری با چرم گاو:

برای تولید دستکش های جوشکاری، از چرم گاو هم می توان استفاده نمود. چرا که این نوع چرم علاوه بر مقاومت بالا در برابر گرما و حرارت از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

دستکش جوشکاری با چرم آهو:

چرم آهو علاوه بر عایق بودن در برابر گرما، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و همین امر باعث شده تا افراد در زمان کار با این دستکش احساس راحتی داشته باشند.

دستکش جوشکاری با چرم بز:

این دسته از دستکش های جوشکاری در کنار عایق بودن، ضد آب و ضد روغن هم هستند و با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد، بهترین گزینه برای دستکش های جوشکاری می باشد.

پارامترهای تعیین قیمت دستکش های جوشکاری

پارامترهای تعیین قیمت دستکش های جوشکاری دستکش های جوشکاری با توجه به جنس، مدل و کاربرد از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و همین تنوع در محصول باعث می شود تا دستکش، قیمت های متفاوتی داشته باشد؛ از این رو در این بخش به بررسی پارامترهای تعیین قیمت دستکش های جوشکاری می پردازیم.

  • در ابتدا برای قیمت گذاری بر روی این محصول باید به جنس دستکش و کیفیت مواد اولیه توجه نمود. به گونه ای که هر چه دستکش از مواد اولیه بهتری تهیه شود، قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • از سویی دیگر برای تعیین قیمت، باید به مدل دستکش توجه نمود. به عنوان مثال قیمت دستکش جوشکاری ساق کوتاه چرم از نوع دستکش چرمی ساق بلند جوشکاری، کم تر می باشد.
  • هم چنین قیمت این محصول به مواردی نظیر سایز دستکش، نوع بسته بندی و شرکت تولید کننده آن بستگی خواهد داشت.
  • علاوه بر موارد گفته شده، نحوه فروش دستکش های جوشکاری هم بر روی قیمت این محصول تاثیر مستقیم دارد.

فروش ویژه دستکش چرم جوشکاری

فروش ویژه دستکش چرم جوشکاری دستکش چرم جوشکاری از نمونه دستکش های پرکاربرد و پرطرفدار در صنعت می باشد. زیرا این دستکش ها در محافظت از دستان افراد نقش عمده ای را ایفا کرده و استفاده از آن در صنعت جوشکاری اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

از این رو افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن را خواهند داشت. به همین منظور تولیدکنندگان و فروشندگان این محصول شرایط فروش ویژه دستکش چرم جوشکاری را در مدل ها و سایزهای مختلف برای علاقه مندان و نیازمندان به آن فراهم نموده اند.

تا در این راستا عموم مردم توانایی خرید و تهیه این محصول را در بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت داشته باشند و با فروش ویژه آن دسترسی مصرف کنندگان به این نوع دستکش ایمنی فراهم گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *