قیمت دستکش نیتریل عمده


قیمت دستکش نیتریل عمده با توجه به عوامل مختلفی از جمله روش خرید محصول، نوسانات بازار و… متفاوت است. این دستکش یکی از دستکش های پرکاربرد و پرمصرف می باشد که برای جراحی و معاینات پزشکی و… مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به دلیل ویژگی ‌های خاص و منحصر به فردی که دارد موجب رضایت پزشکان و کادر درمان شده و به همین دلیل بازار فروش بسیار خوبی دارد. این محصول در رنگ بندی های مختلف و سایز های متفاوت تولید می شود.

قیمت دستکش نیتریل عمده

بررسی دستکش های جراحی بر اساس جنس

بررسی دستکش های جراحی بر اساس جنس دستکش های جراحی با جنس های مختلف تولید می شوند و نام های متفاوتی دارند. انواع دستکش نیتریل، لاتکس، وینیل و pvc و… از دستکش های جراحی هستند که ویژگی های آن ها با یکدیگر متفاوت است. این دستکش ها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید شده ‌اند و در اثر تماس با خون افراد و پوست آن ها هیچ مشکلی ایجاد نمی کنند و موجب بروز بیماری ‌های مختلف نمی شوند.

دستکش های جراحی به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارند در برابر عواملی هم چون کشیدگی، ساییدگی، تماس با ابزار نوک تیز و برنده و… مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی پاره نمی شوند و وقت جراح را برای تعویض دستکش نمی گیرند.

جنس متفاوت دستکش های جراحی و ویژگی های گوناگون آن ها موجب شده تا پزشک متناسب با کار و نوع نیاز خود دستکش را انتخاب کند. چرا که برخی از این دستکش در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارند، برخی از آن ها در برابر انواع گازها مقاوم هستند. این دستکش ها هیچ گونه حساسیتی در اثر تماس با پوست دست افراد ایجاد نمی کنند و هم چنین از نرمی و لطافت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

فروش ویژه دستکش نیتریل عمده

فروش ویژه دستکش نیتریل عمده فروش ویژه دستکش نیتریل عمده توسط مراکز فروش این محصول با قیمت های بسیار مناسبی صورت می گیرد. مشتریان عزیز برای خرید دستکش نیتریل بنفش می ‌توانند به این مراکز به صورت حضوری مراجعه کنند و یا خرید خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انجام دهند. اگر مشتریان برای خرید روش مستقیم را انتخاب کنند و دست واسطه ها را در فرآیند خرید کوتاه کنند قیمت دستکش نیتریل سیاه، بنفش، سفید، آبی و… به طور چشم گیری کاهش پیدا می کند و ارزان تر می شود.

انواع دستکش های جراحی با بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت به صورت کاملا بهداشتی و در بسته بندی های مناسب به فروش می رسند و علاوه بر اینکه نیاز داخلی را تامین می کنند به عنوان یک محصول صادراتی به سایر کشور ها صادر می‌ شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *