قیمت خرید دستکش ایمنی عایق برق با کیفیت عالی در مراکز فروش


قیمت دستکش ایمنی عایق برق باکیفیت عالی در مراکز فروش بسته به نوع و مدل ها مختلف بوده و هزینه های تولیدی و نوسانات بازار نیز تاثیر بسزایی بر قیمت ها دارد که مشتری می تواند با خرید عمده و بدون واسطه آن را ارزانتر تهیه کند. این دستکش ها متناسب با استانداردهای بروز و با بهترین مواد اولیه تولید می شوند و مشتری می تواند با اطمینان بالایی خرید خود را انجام دهد.

قیمت خرید دستکش ایمنی عایق برق با کیفیت عالی در مراکز فروش

عوامل موثر بر افزایش قیمت دستکش ایمنی

عوامل موثر بر افزایش قیمت دستکش ایمنی عوامل مختلفی مانند نوع، جنس، مدل، کیفیت و هزینه های تولیدی بر قیمت دستکش ایمنی اثر گذار است. مثلا قیمت دستکش ایمنی کار نسبت به انواع دیگر بسیار مناسب است. استفاده از الیاف بافته شده pvc از دستان در برابر خطرات محافظت می کند. اما بازه قیمتی این نوع دستکش ثابت نیست و بر اساس ضخامت pvc قیمت های متفاوتی دارند. البته هر چه لایه پلاستیکی ضخیم تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

دستکش های ضد برش که اغلب در هنگام کار با ابزارهای برش استفاده می شوند نیز بسته به مواد مصرفی قیمت متفاوتی دارند. قیمت دستکش ضد برش پی وی سی نسبت به نوع فلزی آن کمتر است و به همین دلیل مقاومت کمتری دارد. دستکش های چرمی یکی از گران ترین این محصول هستند. استفاده از چرم باعث افزایش قیمت و کارایی آن شده است. از این محصول می توان به عنوان دستکش جوشکاری نیز استفاده کرد.

دستکش های آتش نشانی که لایه های مقاوم آن از دست در برابر حرارت محافظت می کنند و سطح آن با pbi پوشانده می شود نیز از جمله دستکش هایی هستند که قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند.

رتبه بندی انواع دستکش بر اساس انعطاف پذیری

رتبه بندی انواع دستکش بر اساس انعطاف پذیری

  • دستکش ایمنی ضد الکترواستاتیک: کاربر را از جریان برق و برق گرفتگی محافظت می کند.
  • دستکش ضد اسید و مواد شیمیایی: از موادی مانند پلاستیک، پلیمر و مواد مشابه ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ اسید و مواد شیمیایی دارد.
  • دستکش ضد بریدگی: که در برابر بریدگی و پارگی بسیار مقاوم بوده و در مشاغلی که از ابزارهای برشی مانند پروفیل، فرز و … استفاده می کنند بکار می رود.
  • دستکش ایمنی حرارتی: مقاومت حرارتی بالایی دارد و از الیاف حرارتی بسیار مقاوم ساخته شده و از دست ها در برابر شعله و حرارت بیش از حد محافظت می کند.
  • دستکش برزنتی: مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز و داغ دارد و در کارهایی مانند آهنگری، فولادسازی، باغبانی، مکانیک و غیره از آن استفاده می شود.
  • دستکش ضد لغزش: در کارهایی که ممکن است باعث ایجاد لرزش یا لغزش در حین کار شود مانند کار با میکسر بتن، چکش تخریب و مانند آن برای جلوگیری از لغزش استفاده می شود.
  • دستکش آلومینیومی: مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، مواد مذاب و سوختگی دارد و از دست ها در برابر سوختگی محافظت می کند.
  • دستکش سربی: محافظ دست در برابر اشعه ایکس و تشعشعات رادیواکتیو است و در صنعت پزشکی کاربرد فراوانی دارد.
  • دستکش ضد ضربه: نوعی دستکش ایمنی است که برای محافظت از دست و انگشتان در برابر ضربه های شدید در مشاغل مختلف استفاده می شود.
  • دستکش ایمنی چرمی: در بسیاری از مشاغل کاربرد فراوانی دارد.
  • دستکش فلزی: مقاومت بسیار بالایی دارد و جنس آن نیز فلزی است که فقط در برابر ابزار مقاوم است و به شکل سپر فولادی می باشد.
  • دستکش ضد آب: عموماً از نایلون و توری ساخته شده اند و آب از آن ها عبور نمی کند.
  • دستکش ایمنی کلرید (PVC): در برابر مواد نفتی و شیمیایی بسیار مقاوم است.

سفارش دستکش ایمنی عایق برق از معتبرترین فروشندگان

سفارش دستکش ایمنی عایق برق از معتبرترین فروشندگان سفارش دستکش ایمنی عایق برق توسط معتبرترین فروشنده در این محل پذیرفته می شود که مشتری می تواند مدل، تعداد و نمونه دلخواه خود را انتخاب نموده و در بهترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها خریداری کند. این محصول در انواع مدل های فشار قوی و نمونه های خانگی ارائه می شود که به دلیل با کیفیت بودن محصول، توجه بسیاری از مشتریان به این سمت جلب شده و خریداران توانسته به بهترین نحو ممکن خرید خود را انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *