قیمت انواع دستکش کار مقاوم در سال ۱۴۰۰


دستکش صنعتی تکنسین کار انواع زیادی دارد، که انتخاب یک دستکش کار مقاوم، بستگی به کار و حرفه شما دارد. اگر ایمنی برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید با مقداری هزینه بیشتر، با کیفیت‌ترین و بادوام ترین دستکش‌ها را، با قیمتی مناسب تهیه کنید.قیمت انواع دستکش کار مقاوم در سال ۱۴۰۰

بررسی کیفی انواع دستکش کار

بررسی کیفی انواع دستکش کار

این روزها، اولین شعاری که در مشاغل پر خطر به گوش می‌رسد، اول ایمنی بعد کار است. اهمیت این شعار در این است که اگر رعایت نشود خسارت‌های غیرقابل جبران مالی و جانی به همراه دارد. رعایت نکات ایمنی در هنگام کار، مستلزم وجود ابزار مناسب کار است. بسیاری از مشاغل نیازمند وسایل و تجهیزات بسیار ساده‌ای هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان کار خود را با اطمینان به پیش برد. یکی از وسایلی که کارگران در هنگام فعایت‌های پر خطری مانند جوشکاری، برش چوب، شیشه و فلزات باید از آن استفاده کنند دستکش زمستانی زنانه کار است.

دستکش‌های کار، انگشت‌های دست را تا مچ پوشش می‌دهند و از دست در برابر صدمات گوناگونی مانند بریدگی و سوختگی محافظت می‌کنند. دستکش‌های کار معمولا از نوع لاتکسی، نیتریل و پلی استر ساخته می‌شوند، که ضخامت آن‌ها از دستکش‌های معمولی بیشتر است. کابردهای مختلفی مانند ضدبرش‌ بودن، ضد‌لغزش بودن و ضدآب بودن از ویژگی‌های این نوع دستکش‌ها می‌باشد و معمولاً قسمت رویی با قسمت درونی تفاوت دارد. در بعضی از مدل‌ها، دستکش به گونه‌ای طراحی شده است، که می‌توان اجسام را نگه داشت.

مدل‌های متنوع دستکش‌های کار، ازنظر شکل تقریباً یکسان هستند و فقط ازنظر لایه، سایز و رنگی بودن با یکدیگر تفاوت دارند. یکی از نکات مهم در خرید دستکش کار، ایمنی آن است و نکته بعدی این‌ است که دستکشی که انتخاب می‌شود، باید راحت باشد و موجب اختلال در کار شما نشود. قبل از خرید دستکش کار، توجه کنید که برای چه کاری می‌خواهید از آن استفاده کنید. این کالا در سه سایز مختلف بزرگ، کوچک و متوسط، تولید می‌شود و برای این‌که در حین کار، دستکش از دستتان در نیاید، بهتر است دستکش را، به اندازه سایز دستتان خریداری کنید.

مرکز صادرات دستکش کار مقاوم

مرکز صادرات دستکش کار مقاوم

کیفیت بسیار بالای دستکش‌های ایمنی، موجب شده تا طرفداران و متقاضیان زیادی را به خود جذب کند. به صورتی که می‌شود تقریبا با اطمینان گفت، که این محصول توانسته است در مدت کمی، خریداران زیادی را مجاب کرده تا این کالا را خریداری کنند. به همین سبب صادرات این قبیل دستکش‌ها به خارج از کشور رونق گرفته است.

کارخانه‌های زیادی دستکش‌های ایمنی را تولید می‌کنند، اما به تازگی با استفاده از فناوری نانو خاصیت‌های جدیدی به این محصول اضافه شده است. این فناوری در پلیمر دستکش به کار رفته است و نانو ذراتی که در تولید این محصول استفاده شده، موجب مقاومت بیش‌تر در برابر حرارت و برش شده است. با توجه به این که دستکش‌های نانو مقاومت زیادی در برابر گرما دارد، نیاز به استفاده از آن‌ها در مشاغلی مانند ذوب آهن و پتروشیمی ضروری به نظر می‌رسد.

این فناوری در ایران و کشورهای منطقه بی نظیر است، و این هم دلیل دیگری شده است، تا زمینه صادرات این کالا به خارج از کشور فراهم شود. کشورهاي امريکايي و اروپايي اين فناوري را دارند اما محصول آنها از قيمت بالايي برخوردار است، از اين رو توليد آن، در کشور مي تواند به صرفه باشد و با صادرات آن به ارز آوري در کشور کمک کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *