قیمت استثنائی دستکش کوهنوردی پلار در سایز مختلف


قیمت دستکش کوهنوردی پلار تابع مدل وان و کیفیت آن است، برند تولیدی دستکش و وارداتی و صادراتی بودن آن نیز قیمت ها را تعیین می کنند، این مرکز دستکش را از کارخانه تولید کننده بی واسطه ارائه می دهد و از این طریق محصول با قیمت کارخانه ای ارائه می شود. شما می توانید دستکش مورد نظر را با قیمت بسیار مناسب و استثنائی از مرکز خرید ما سفارش و خریداری نمایید.

قیمت استثنائی دستکش کوهنوردی پلار در سایز مختلف

مدل های متنوع انواع دستکش کوهنوردی

مدل های متنوع انواع دستکش کوهنوردی دستکش کوهنوردی، یکی از بهترین دستکش ها برای رفتن به ارتفاعات می باشد. این دستکش دارای ویژگی های منحصر به فردی نظیر کشش بالا و مقاومت در برابر حرارت، قابلیت ضد آب بودن، ضد نفوذ بودن و… می باشد. به علت کشش و مقاومت بسیار زیاد در برابر سنگ و وسایل تیز و برنده، مورد استفاده در ارتفاعات و کوهنوردی می باشد.

در بازار فروش مدل های متنوعی از این دستکش وجود دارند که می توان آن ها را برای کوهنوردی استفاده کرد. دستکش های کوهنوردی در سایزبندی های متفاوتی وجود دارد و دستکش هر فصل از سال نیز متفاوت است، به طوری که دستکش فلص زمستان از مقاومت بالاتر و بیشتری برخوردار است و دست را گرم تر نگه می دارد، در حالی که دستکش های مورد استفاده برای فصل بهر و تابستان نازک تر است.

همچنین طرح و رنگبندی این دستکش ها بسیار متنوع و زیبا هستند که باعث می شود هر کس مطابق با سلیقه خود بهترین و زیباترین دستکش را برای رفتن به کوهنوردی انتخاب کند. لازم به ذکر می باشد که این دستکش ها از متریال و مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده اند و همین باعث شده تا از درجه کیفی خوبی برخوردار باشند.

مرکز صادرات دستکش کوهنوردی پولار

مرکز صادرات دستکش کوهنوردی پولار دستکش کوهنوردی پولار علاوه بر آن دارای کیفیت بسیار عالی می باشد از قیمت تمام شده بسیار کم و منصفانه ای برخوردار می باشد و به بسیاری از کشور های مختلف جهان صادر می گردد، واحد های صادر کننده این دستکش در داخل کشور بهترین و اصل ترین نمونه های آن را به صورت بسته ای به نقاط مختلف جهان ارسال می کنند، صادرات این نوع دستکش ضخیم به صورت عمده و اغلب به کشور های همسایه انجام می شود.

در مرکز صادرات دستکش کوهنوردی پر، بهترین و استاندارد ترین مدل های این دستکشبه فروش می رسند که کیفیت بالایی داشته و قیمت خرید آن ها نیز ارزان است. صادرات انواع دستکش مخصوص کوهنوردی از سوی مرکز فروش معتبر صورت می گیرد تا این دستکش های بی رقیب و شکیل به طور عمده در بازار خارجی به فروش روند و خریدارها بتوانند در هر کشوری که زندگی می کنند به سفارش آن اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *