فروش عمده دستکش یکبار مصرف استریل


با توجه به استفاده بالا از دستکش های یکبار مصرف استریل ، شناخت انواع دستکش یکبار مصرف استریل و انواع آن یک امر بسیار مهم است. دستکش هاس یکبار مصرف انواع مختلفی دارد و هرکدام با توجه به کاربردشان از مواد اولیه مختلفی تولید شده اند پس قبل از خرید و استفاده باید از انواع دستکش استریل مطلع شوید و سپس نوع کاربردی که برای شما دارد را مشخص کنید. به طور کلی چند نکته مهم برای خرید دستکش یکبار مصرف هائز اهمیت است. به عنوان مثال برند تولید کننده ، کیفیت و ضخامت دستکش ، کاردبرد آن ، غیر استریل یا استریل بودن و انعطاف پذیری که در ادامه با انواع دستکش استریل پزشکی و دیگر دستکش ها و کاربرد های آن آشنا می شویم.فروش عمده دستکش یکبار مصرف استریل

ویژگی های دستکش جراحی نیتریل

ویژگی های دستکش جراحی نیتریل دستکش نیتریل استریل نوعی دستکش استریل پزشکی است که بسیار محبوب و ایده آل تر از دستکش های لاتکس می باشد. برای مثال کسانی که به دستکش های لاتکس حساسیت داشته باشند می توانند با خیال راحت از دستکش های نیتریل استفاده کنند. محبوبیت این دستکش ها حتی میان کسانی که به دستکش های دیگر حساسیت ندارند هم افزایش یافته است. دستکش های جراحی نیتریل حتی در حوزه زیبایی هم بسیار کاربرد دارد به گونه ای که تاتو کاران باید برای انجام کار تاتو حتما از این نوع دستکش استفاده کنند. برای مثال برای بررسی نقاط قوت و محبوبیت این دستکش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستکش های نیتریل خاصیت کشسانی بالایی دارد و در برابر پارگی مقاوم است.
  • این مدل دستکش ها با مقاوت شیمیایی بالایی تولید شده و در برابر مواد شیمیایی و نفتی مقاوم می باشد.
  • دستکش جراحی نیتریل را برای استفاده طولانی مدت می توانید انتخاب کنید.
  • معمولا دستکش های نیتریل بدون پودر تولید می شوند.
  • رنگی بندی و ضخامت های متفاوتی دارد.

دستکش های نیتریل در صنایع مختلف پزشکی ، زیبایی ، صنایع غذایی و غیره کاربرد های مختلفی دارد و نسبت به ویژگی هایی که دارد بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. این مدل دستکش در رنگهای نارنجی ، آبی ، مشکی و بنفش تولید می شود که پر کاربرد ترین آن ها رنگ آبی و مشکی می باشد که رنگ آبی استفاده پزشکی دارد و رنگ مشکی در صنایع غذایی ، زیبایی ، رستوران ها و موارد مشابه استفاده می شود.

مشخصات کاربردی دستکش های یکبار مصرف

مشخصات کاربردی دستکش های یکبار مصرف همانطور که گفتیم دستکش های یکبار مصرف یکی از پراستفاده ترین دستکش ها بوده و انواع بسیار مختلفی دارد که هرکدام کاربرد ، استفاده و ویژگی های خاص خود را دارند. دستکش های یکبار مصرف در بیمارستان ها ، مراکز درمانی ، مراکز زیبایی ، رستوران های ، سالن های زیبایی ، مراکز هنری و … استفاده بسیار دارد اما هرکدام باید دستکش خاص و مخصوص به خود را استفاده کنند. برای توضیخ واضح تر به موارد زیر اشاره می کنیم:

  1. دستکش های یکبار مصرف نیتریل یکی از پر استفاده ترین دستکش ها از مواد خاصی ساخته شده است که مانع از ورود ویروس ها ، مواد شیمیایی ، میکروب ها و عوامل بیماری زا به پوست دست و خون می شود. این دستکش برای افرادی که به پودر دستکش های لاتکس حساسیت دارند می تواند گزینه خوبی باشد و در برابر پارگی بسیار مقاوم است. دستکش یکبار مصرف نیتریل در 4 رنگ مختلف نارنجی ، آبی ، مشکی و بنفش تولید می شود که هرکدام کاربرد خاص خود را دارد.
  2. یکی از ساده ترین نوع دستکش های دستکش وینیل می باشد که برای استفاده پزشکی در موارد کم خطر مانند یک معاینه ساده استفاده می شود. به این دلیل که دستکش وینیل نمی تواند در برابر نفوذ میکروب ها و عوامل بیماری زا خیلی مقاوم باشد. دستکش های وینیل 3 نوع مختلف بدون پود مشکی و آبی دارد. دستکش های مشکی وینیل برای استفاده در صنایع غذایی و یا خدمات نظافتی کاردبرد دارد. اما نوع بدون پود آن برای استفاده دندانپزشکی و معاینات کم خطر مناسب است که به همین دلیل حساسیت زا نمی باشد ، و دستکش وینیل آبی که بدون پودر بوده و برای استفاده در آزمایشگاه هایی که با خون سروکار ندارند استفاده می شود.
  3. یکی دیگر از پرکاربرد ترین دستکش ها که در صنایع مختلف به خصوص در بیمارستان ها و درمانگاه ها استفاده می شود دستکش لاتکس است. دستکش لاتکس از ترکیب پلاستیک طبیعی و مواد شیمیایی دیگر تولید شده است. دستکش لاتکس مانع از عبور عوامل بیماری زا و عفونی و از دست در برابر مواد شیمیایی سبک محافظت می کند. دستکش های لاتکس نسبت به دیگر دستکش ها کمی ظریف تر و با اندازه ای تولید می شود که معمولا متناسب با اندازه دست اکثر افراد می باشد به همین دلیل بسیار پرکاربرد است اما در بعضی مواد پودری که دستکش لاتکس دارد موجب حساسیت پوستی شده که می توانید در این شرایط از انواع دستکش های وینیل یا نیتریل مطابق با کارایی که برای شما دارد استفاده کنید. دستکش های لاتکس در انواع مختلفی مانند دستکش لاتکس بدون پودر که کاملا استفاده غیر پزشکی دارد. دستکش لاتکس مشکی بدون پودر مقاوم در برابر سوراخ شدن که در دندانپزشکی ، برای مراقبت از سالمندان و کودکان و یا درمانگاه ها استفاده می شود. و اما دستکش لاتکس آبی که دارای ضخامت بالایی است و در برابر پارگی مقاوم می باشد برای جمع آوری پسماند ها و زباله های بیمارستانی بسیار مناسب می باشد.

معرفی دستکش ضد مواد شیمیائی نئوپرن

معرفی دستکش ضد مواد شیمیائی نئوپرن هنگام کار با مواد شیمیایی مختلف که به چند دسته حلالها ، بازها ، الکلها و اسید ها تقسیم می شوند باید مراقب باشید و حتما از لوازم ایمنی مناسب استفاده کنید. ولی در مواقعی که با ترکیبی از مواد شیمیایی کار می کنید. اختمال خطا و یا خطر بالا تر می رود پس باید در این مواقع از یک دستکش مقاوم در برابر مواد شیمیایی قوی استفاده کنید. دستکش ضد مواد شیمیائی نئوپرن می تواند بهتری انتخاب برای استفاده هنگام کار با مواد شیمیایی قوی باشد. دستکش های نئوپرن نوعی پلاستیک مصنوعی می باشد به رنگ مشکی تولید شده است. این مدل دستکش ها دارای مقاومت بالایی نسبت به مواد شیمیایی مانند اسیدها و یا حلال ها می باشد.

برای خرید دستکش های نئوپرن دقت کنید که فقط به رنگ مشکی تولید می شوند و هیچ رنگبندی دیگری ندارد. دسکش های ضد مواد شیمیایی نئوپرن برعکس مقومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی دارد در برابر پارگی و بریدگی کمی ضعیف می باشد.

توزیع بی واسطه دستکش یکبار مصرف استریل

توزیع بی واسطه دستکش یکبار مصرف استریل دستکش های یکبار مصرف استریل در انواع مختلفی توسط تولید کنندگان در ایران و خارج از ایران با برندهای نام آشنا و یا جدید تولید می شود. هر یک از این برند های قیمت گذاری و کیفیت خاص خود را دارند. در ایران بیشتر دستکش جراحی ایرانی و دستکش جراحی چینی در بازار به چشم می خورد. توزیع دستکش های مختلف توسط مغازه داران و نمایندگی های فروش در تمام شهرهای ایران صورت می گیرد. اما اگر بخواهید به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خرید کنید می توانید از طریق همین سایت کاملا مستقیم و با بهترین قیمت خریدی راحت و مطمئن از تولید کننده داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *