فروش عمده دستکش جراحی صادراتی


فروش عمده دستکش جراحی توسط شرکت های متفاوت که این محصول را از کارخانه ها تهیه می‌کنند، انجام می‌شود. کارخانه ها و شرکت‌هایی که به تهیه و تولید دستکش های جراحی می پردازند، این محصول را با کیفیت عالی و مرغوب به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می دهند. دستکش جراحی صادراتی از جمله مرغوبترین نوع دستکش هایی است که در ایران تولید می شود و به ندرت خراب می‌شود. قیمت انبوه و عمده این محصول بسیار مناسب است.

فروش عمده دستکش جراحی صادراتی

انواع رنگ های دستکش نیتریل

انواع رنگ های دستکش نیتریل

دستکش پزشکی عمده از طریق کارخانه های متفاوتی که این محصول را تولید می‌کنند، به بازار عرضه می‌شود. انواع رنگ های دستکش نیتریل برای عرضه به بازار وجود دارد. برخی از این گونه دستکش ها دارای رنگ آبی هستند و بیشتر برای مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه دستکش ها به صورت یکبار مصرف تولید می شود و دارای جنس مقاوم می باشند.

استفاده کردن از دستکش‌های نیتریل آبی در عمل‌های جراحی باعث می‌شود که پزشک جراح دچار خستگی چشم نشود و فرد دچار اشتباه نشود. به همین دلیل معمولاً از این محصول استفاده می‌کنند.همچنین به دلیل استرلیزه بودن این گونه دستکش ها برای اعمال جراحی مناسب هستند. برخی دیگر از دستکش ها به رنگ سیاه می باشند و برای موارد بهداشتی در بیمارستان‌ها به کار برده می شوند.

این دستکش را معمولاً افراد خدماتی مورد استفاده قرار می دهند تا از آلودگی ها و عفونت‌ها که در هنگام جمع آوری در بیمارستان انجام می‌دهند، خود را محافظت کنند. دستکش های سبز رنگ نیز وجود دارد که می‌توانند کاربردهای متفاوتی در امور بهداشتی در کارخانه‌ها و آزمایشگاه ها داشته باشند. در هر صورت استفاده کردن از این گونه دستکش ها فقط جهت یک بار توصیه می‌شود و بعد از استفاده بهتر است که آن‌ها را دور بیندازید. چنانچه دستکش ها پاره و سوراخ باشند باید از پوشیدن آن اجتناب کرد تا باعث انتقال آلودگی به پزشک و یا انتقال عفونت به بیمار نشود.

معرفی دستکش یکبار مصرف پودری

معرفی دستکش یکبار مصرف پودری

فروش دستكش جراحي توسط کارخانه های متفاوت با برندهای معتبر و مشهور انجام می شود. این گونه دستکش ها به صورت عمده و انبوه به بازار ارائه می شود. بسیاری از فروشگاه های کالای پزشکی این محصول را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. معمولاً دستکش های جراحی توسط بیمارستان تامین می شود.

اما در برخی موارد نیز که پزشک در مطب خود نیازمند استفاده کردن از دستکش می باشد، آن را به صورت جزئی تهیه کرده مورد استفاده قرار می دهد. دستکش هایی که به صورت پودری تهیه می‌شوند، برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند. در درون این گونه دستکش ها مقداری پودر ذرت وجود دارد که از دست در برابر عرق کردن و خیس شدن محافظت می نماید. این دستکش ها دارای انعطاف پذیری مناسبی می باشند. بعد از بیرون آوردن این محصول باید دست ها را با دقت بشویید تا دچار حساسیت پوستی نشوید.

تنها مشکلی که دستکش های پودری دارند این است که پودر که در داخل دستکش ها به کار رفته است، ممکن است ایجاد حساسیت پوستی برای فردی که از آن استفاده می‌کند، بنماید. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که از دستکش های بدون پودر استفاده کنند. البته استفاده کردن از دستکش های پودری برای مدت زمان طولانی مناسب می باشد و بعد از استفاده کردن به راحتی از دست بیرون می آید. بنا به درخواست پزشکان و جراحان دستکش های پودری یا دستکش های ساده تهیه شده و در اختیار آنان قرار می گیرد.

انواع دستکش یکبار مصرف ازنظر کاربرد

انواع دستکش یکبار مصرف ازنظر کاربرد

دستکش جراحی شفاف نوع دیگری از دستکش های جراحی می باشد که با کیفیت بسیار عالی و مناسب تهیه می شود. این محصول به صورت انبوه و عمده تولید شده و به خاطر داشتن کیفیت مناسب در بیشتر مکان ها استفاده می شود. قیمت دستکش های بدون رنگ ارزان و مناسب است. معمولا دستکش های بدون رنگ در بسته های صد تایی و همانند دستمال کاغذی تولید می‌شود تا پزشک بتواند براحتی و با سرعت از این محصول استفاده کند.

کاربرد دستکش‌های یکبار مصرف با هم تفاوت اندکی دارد. دستکش های یکبار مصرف رنگی با رنگ هایی همانند سبز و آبی بیشتر در عمل‌های جراحی بکار برده می‌شود. دستکش های یکبار مصرف مشکی را نیز بیشتر برای استفاده در مکان هایی که عفونت ها زیاد می باشند، استفاده می کنند. زیرا ضخامت این گونه دستکش ها بیشتر است.

از دستکش های بدون رنگ نیز در آزمایشگاه ها استفاده می گردد و معمولا دستکش های بدون رنگ و سفید برای دندانپزشکی ها نیز کاربرد دارد و دندانپزشک به سادگی می تواند عمل جراحی را انجام دهد. استفاده کردن از هر کدام از دستکش های جراحی فقط برای یکبار امکان پذیر است و بعد از استفاده نمودن از آن باید اینگونه دستکش ها را دور بیندازید. باید توجه داشته باشید که مصرف کنندگان دستکش های یکبار مصرف فقط پزشکان نیستند و تقریبا هر کاری که در آن احتمال عفونت وجود دارد، در آن از این محصول استفاده می شود.

فروشگاه معتبر دستکش جراحی

فروشگاه معتبر دستکش جراحی

دستکش استریل پزشکی در بسته بندی های بهداشتی و مناسب به بازار ارائه می‌شود. اینگونه دستکش ها با کیفیت بالا جهت اعمال جراحی تولید می شوند. دستکش های جراحی به صورت عمده و انبوه و حضوری و غیرحضوری در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. چنانچه بخواهید دستکش های جراحی رو به صورت عمده و حضوری تهیه کنید، بهتر است که به درب کارخانه ها مراجعه کرده و آن‌ها را به صورت انبوه خریداری کنید.

در خرید به صورت عمده قیمت این محصول به حد زیادی شکسته می‌شود و شما می‌توانید آن را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. البته در سال‌های اخیر بسیاری از شرکت‌های توزیع کننده لوازم پزشکی و دستکش های یکبار مصرف با طراحی سایت های معتبر اینترنتی، انواع دستکش های یکبار مصرف را معرفی کرده و آن ها را با قیمت استثنایی به فروش می رساند.

تهیه دستکش های یکبار مصرف به صورت غیر حضوری باعث می شود تا شما بتوانید اطلاعات مناسبی از این گونه محصولات کسب کنید و سپس هوشمندانه به خریدی مناسب اقدام ورزید. همچنین در خریدهای غیر حضوری در وقت و هزینه های جانبی همانند حمل و نقل نیز صرفه جویی می شود و با سفارش دادن این محصول می توانید آن را در محل مورد نظر خود دریافت کنید. همچنین در این گونه خریدها بسیاری از واسطه ها از بین می روند و قیمت محصول مناسب تر خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *