صادرات دستکش یکبار مصرف با کیفیتی فوق العاده به کشورهای اروپایی


دستکش یکبار مصرف در بیمارستان ها، رستوران ها و هر مکانی که رعایت بهداشت در آن مطرح می باشد، مورد استفاده قرار می گیرند. جنس دستکش یکبار مصرف پلاستیکی از پلی اتیلن بوده و از نوار پلی اتیلن تولید می گردد.

صادرات دستکش یکبار مصرف به کشور های همسایه به ویژه کشورهای همسایه شمالی و غربی ایران آغاز شده است، زیرا امروزه کشور ایران در تولید این محصول پیشرفت بسیاری داشته است.

صادرات دستکش یکبار مصرف با کیفیتی فوق العاده به کشورهای اروپایی

بارزترین ویژگی دستکش یکبار مصرف

بارزترین ویژگی دستکش یکبار مصرف دستکش های یکبار مصرف انواع مختلفی دارند:

  1. نیتریل بنفش، مشکی، سفید
  2. وینیل بدون پودر، آبی، مشکی
  3. دستکش لاتکس بدون پودر، آبی و مشکی

این دستکش ها در سایز شماره ۷ و ۷/۵، ۶/۵ و ۸ موجود می‌باشند.

از ویژگی های منحصر به فرد در دستکش یکبار مصرف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت: دستکش های وینیل، دستکش های نیتریل و دستکش های لاتکس از جمله دستکش هایی هستند که با توجه به فعالیت مورد نظر، انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از آنها از کیفیت بالا و بعضی از کیفیت متوسطی برخوردارند.
  • محافظت: از دیگر ویژگی‌های یک دستکش یکبار مصرف می‌توان به محافظ بودن آن، اشاره کرد. برای کارهای سخت تر و دشوار باید از دستکش های مقاوم استفاده نمود. اما برای کارهای ظریف، می‌توان از دستکش های لاتکس، وینیل، نیتریل، دستکش های معاینه ای و همچنین دستکش های یکبار مصرف فریزری استفاده کرد.

نکته: دستکش هایی مانند دستکش لاتکس که از لاستیک طبیعی، و همینطور دستکش هایی که از مواد مصنوعی مثل دستکش وینیل و نیتریل ساخته شده اند، محافظت بیشتری نسبت به باقی دستکش ها دارد. البته استفاده از دستکش های پودری یا غیر پودری و استفاده از دستکش های کلری و یا بدون کلر همگی وابسته به میزان حساسیت فرد، انتخاب می شود.

  • دوام: دستکش ها طوری طراحی و تولید شده اند که در موارد خاصی مورد استفاده قرار گرفته و دوام بالایی را در بر خواهند داشت. همینطور در انجام برخی فعالیت ها می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد.
  • قیمت مقرون به صرفه: قیمت این محصولات با در نظر گرفتن متریال بکار برده شده در تولید و همچنین تعداد آن در بسته بندی های مختلف، تعیین می شود. هرچه کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت آن هم طبیعتاً بالاتر است.

بازار فروش دستکش یکبار مصرف در تهران

بازار فروش دستکش یکبار مصرف در تهران فروش عمده دستکش یکبار مصرف تهران به شکل زیر است:

  • کارخانه ها
  • نمایندگی ها
  • شرکت های بازرگانی
  • فروشگاه های عمده فروشی
  • وب سایت های رسمی شرکت ها

فروش عمده دستکش های یکبار مصرف هم برای فروشنده که مشتری خواهد داشت و هم برای خریدار که با قیمت ارزان تری محصول را تهیه می کند، موثر است.

نکته: به گفته کارشناسان دستکش‌های یکبار مصرف نه تنها نمی تواند از خطر ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کند، بلکه این دستکش‌ها می‌توانند ویروس را پخش کرده یا حتی خطر ابتلا را افزایش دهند.

دستکش‌های یکبار مصرف تولید شده از لاتکس، وینیل یا نیتریل هر چند احساس استریل بودن را منتقل می‌کنند، ولی در حقیقت این احساس امنیت بسیار فریبنده است. بسیاری از افراد که با دستکش یکبار مصرف به خرید می‌روند، هر چند سعی می‌کنند تا به صورت شان دست نزنند، اما این اتفاق اغلب به طور ناخواسته رخ می دهد و دستشان گاهی اوقات به سمت صورت می رود و خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا را در خود زیاد می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *