صادرات دستکش کار ضد سایش به اروپا


در سال های اخیر مراکز مختلفی اقدام به تولید دستکش صنعتی استادکار در ایران کرده اند، یکی از مدل های محبوب این محصول دستکش کار ضد سایش است. شرکت ما با عرضه این محصول به صورت عمده سهم بیشتری از بازار را در دست گرفته است، همه ساله تعداد بسیار زیادی از کالاهای خود را به کشورهای مختلف صادر می کنیم، محصولاتمان کیفیت بسیار بالایی دارند، قیمت نهایی این کالا در مجموعه ما بسیار ارزان تر از مراکز دیگر است.صادرات دستکش کار ضد سایش به اروپا

راهکاری موثر و پر دارآمد تولید دستکش

راهکاری موثر و پر دارآمد تولید دستکشدستکش صنعتی با روکش لاتکس در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند، دستکش استادکار، دستکش صنعتی و دستکش جراحی جزء نمونه های پرفروش هستند، به همین علت تولید دستکش راهکاری موثر و پر درآمد است. این محصول باید به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید شده باشد و شرکت تولید کننده تمامی نکات مهم و کلیدی را به دقت رعایت کند، مجموعه هایی که دستکش های مرغوبی را به بازار ارائه می کنند، همیشه درصدد جلب رضایت مشتری هستند.

چون اگر مشتری پس از خرید از محصول رضایت کافی داشته باشد، مشتری دائمی آن شرکت می شود و درآمد آن مجموعه ما افزایش می یابد، شرکت ما یکی از پخش کنندگان اصلی این کالا است و با عرضه این محصول به صورت عمده و خرده به راحتی سفارشات شما را میتوانیم، تامین کنیم. هم چنین با خرید عمده هر یک از کالاهای ما از تخفیفات ویژه ای نیز برخوردار می شوید، شرکت های تولید کننده رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

مقاومت بسیار بالای دستکش ایمنی ضد اسید

مقاومت بسیار بالای دستکش ایمنی ضد اسید دستکش ایمنی ضد اسید برای کسانی که در محیط های آزمایشگاهی کار می کنند، بسیار مناسب می باشد. این محصول از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تولید شده است و از دست های شما به خوبی محافظت می کند، این دستکش قالب استانداردی دارد و شما در داخل این محصول احساس راحتی می کند و قسمت انتهایی آن به خوبی مچ دست شما را می‌ پوشاند، این کالا از تعریق بیش از حد دست ها هنگام کار جلوگیری می کند.

شرکت تولید کننده مواد اولیه به کار رفته در این دستکش را به مقاومت بسیار بالایی رسانده است، چون این محصول در برابر اسید بسیار مقاوم است و اسید به هیچ عنوان به بافت های داخلی این دستکش نفوذ نمی کند، خیالتان از این بابت کاملا راحت باشد. این محصول را همیشه به صورت موجود در انبارهای خود داریم و در هر تعدادی که دوست داشته باشید، این کالا را از مجموعه ما میتوانید، سفارش دهید.

قیمت نهایی دستکش ایمنی ضد اسید خود را تا سر حد زیادی کاهش داده ایم، تا قدرت خرید شما مشتری عزیز را بالا ببریم. این محصول تمامی آن چیزی را که شما از یک دستکش باکیفیت انتظار دارید، را دارا است، در واحد کنترل کیفی این دستکش را از هر نظر بررسی می کنیم.

خرید مستقیم دستکش کار ارزان

خرید مستقیم دستکش کار ارزان شرکت ما دستکش کار ارزان را به صورت مستقیم به بازار عرضه می کند و هیچ گونه واسطه ای در شرکت ما وجود ندارد، واسطه ها باعث افزایش قیمت هر کالایی می شوند و قدرت خرید خریدار را پایین می آورند، چون همیشه به دنبال کسب سود بیشتری هستند. خرید از پخش کننده اصلی و یا تولید کننده محصول بیشتر به نفع خریدار است، واسطه ها بنیان های اقتصادی جامعه را نیز تضعیف می کنند، اکثر مشتریان دائمی شرکت ما خارجی هستند.

اگر شما مشتری عزیز خارج از کشور هستید و برای اولین بار قصد تهیه محصولات شرکت ما را دارید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتری هستید، با واحد فروش و صادرات تماس بگیرید. همکاران ما در این بخش به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد و تمامی آن چیزی را که باید قبل از خرید این محصول بدانید، را به شما بیان می کنند، نحوه ثبت سفارشات به صورت آنلاین و از طریق سایت است.

سفارشات شما را در هر کجای ایران که باشید، در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان میرسانیم.

2 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخر اقای جوادی ممنون بابت ارسال دستکش های کارتون خیلی جنس خوبی داشت و جنس دستکش های که فرستادید نخی بودن خیلی عالی هستن

      • زنده باشید ممنون از لطفتون؛ تعهد ما خدمت به مشتری ها و تامین بهترین کالا برای اونهاست؛ فقط وظیفه مونو انجام دادیم. حق نگهدار

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *