خرید و قیمت دستکش دوچرخه‌سواری نارنجی زنانه


دوچرخه سواری، از جمله ورزش هایی است که بین بانوان و کودکان طرفداران خاص خود را دارد. همانطور که می دانید، تا به حال هیچ دوچرخه سواری، در مسابقات بدون دستکش دیده نشده است؛ پس دستکش مناسب، یکی از اصلی ترین لوازم دوچرخه سواری به شمار می رود؛ هر چند بسیاری از حرفه های دیگر نیز دستکش خاص خود را دارند، مانند: وزنه برداری و جوشکاری و … . این محصول مدل های گوناگونی دارد که از مدل دستکش دوچرخه‌سواری نارنجی زنانه، استقبال گسترده ای به عمل آمده است. رنگ نارنجی این دستکش باعث می شود که در دوچرخه سواری شبانه، نور وسایل نقلیه منعکس و از تصادفات جلوگیری کند.

خرید و قیمت دستکش دوچرخه‌سواری نارنجی زنانه

عامل اصلی تعیین قیمت دستکش دوچرخه‌سواری

عامل اصلی تعیین قیمت دستکش دوچرخه‌سواری لزوم استفاده از دستکش بر همگان پوشیده نیست. دستکش دوچرخه سواری در تمامی فصل های سال برای علاقمندان به این حرفه مورد استفاده قرار می گیرد و جزو کاربردی ترین وسایل این حرفه محسوب می شود. دستکش ها در فصول بهار و تابستان، برای جلوگیری از آفتاب زدگی و حفظ خشکی دست است و در فصول پاییز و زمستان جهت ثابت نگه داشتن رطوبت دست ها و موارد کلی از قبیل ایمنی درمقابل زمین خوردن و … مورد استفاده قرار می گیرند. از نظر پزشکی، دستکشی که کاملا نقاط خالی دست را پر کند، مورد تایید است که این مدل باعث میشود از ناراحتی های کف و مچ دست جلوگیری شود. از مزایای دیگر دستکش می توان به جلوگیری از تعریق دست اشاره کرد، که در این صورت کنترل دوچرخه سوار بر دسته های دوچرخه افزایش می یابد .دستکش های دوچرخه سواری بنا به سلایق مشتریان در طرح ها ، رنگ ها، سایز ها و مدل های مختلف، تولید و در بازار عرضه می شود. قیمت دستکش ها بسته به کیفیت، مدل و نوع پارچه ی استفاده شده در تولید دستکش (ضخیم یا نازک بودن آن و دوام پارچه) متغیر است.

شرکت توزیع دستکش دوچرخه‌سواری نارنجی

شرکت توزیع دستکش دوچرخه‌سواری نارنجی

دستکش دوچرخه سواری نارنجی برای خانم ها وآقایان به طور اختصاصی طراحی شده و به علت رنگ خاص مورد استقبال همگان به ویژه ورزشکاران حرفه ای درسراسر دنیا قرار گرفته است. الیاف به کار رفته در این دستکش تماما نانو بوده که فوایدآن برهمگان مبرهن است.این محصول، براساس استانداردها، تولید شده و توسط کارشناسان معتبر، مورد تست میدانی قرار گرفته است. برخی شرکت های تولید کننده دستکش دو چرخه سواری مزایایی از جمله: هزینه ارسال رایگان، کیفیت بالا، قیمت مناسب و همچنین گارانتی یک ساله را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند که در صورت عدم رضایت و ایجاد هر گونه ایراد طی مدت ذکر شده میتوانند محصول را به تولید کننده عودت دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *