خرید دستکش محافظ فلزی به صورت عمده


دستکش محافظ فلزی از نمونه دستکش های محبوب و پرطرفداری است که از دستان افراد در حین کار محافظت خواهد کرد. در نتیجه نیروهای اجرایی در زمینه های شغلی مختلف می توانند با اطمینان خاطر به حرفه خود بپردازند.

و همین امر باعث می شود تا شمار زیادی از افراد تمایل به استفاده و خرید این محصول به صورت عمده داشته باشند تا در این راستا بتوانند محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و با پایین ترین قیمت تهیه نمایند.

خرید دستکش محافظ فلزی به صورت عمده

آشنایی با انواع دستکش فلزی ضد برش

آشنایی با انواع دستکش فلزی ضد برش دستکش فلزی ضد برش یکی از تجهیزات ایمنی و کاربردی می باشد که افراد برای انجام کارهای پرخطر نظیر کارهای ساختمانی، قصابی، خیاطی، شیشه بری و در مجوع کلیه مشاغلی که با اشیا تیز سر و کار دارند، خریداری کرده و در زمان انجام کار از آن استفاده نمایند.

در واقع این دستکش ها از جنس فولادهای ضد زنگ می باشند و از دست در برابر تیغه های تیز چاقوهای بسیار تیز نظیر بوشکرفت، قیچی، شیشه و غیره محافظت کرده و منجر به برش دست در برابر اشیا بران و تیز نخواهد شد. البته این نوع دستکش به صورت تکی به فروش می رسد و افراد می توانند نمونه های مختلف آن را بر اساس حرفه و نوع نیاز خود تهیه نمایند.

از این رو به طور کلی دستکش های ضد برش فلزی را می توان بر اساس سایز و ارتفاع دستکش به دو دسته تقسیم بندی نمود.

انواع دستکش فلزی بر اساس اندازه ساق

دستکش های فلزی ضد برش را بر اساس اندازه دستکش می توان به دو دسته دستکش ساق بلند و ساق کوتاه دسته بندی کرد. به گونه ای که دستکش های ساق بلند به خوبی از مچ دست در برابر ضربات چاقو محافظت خواهد کرد. در واقع دستکش های ساق بلند برای مشاغلی نظیر قصابی مناسب بوده تا از نوک انگشتان تا بالای مچ را در برابر ضربات چاقو محافظت نماید.

نوع دیگر از دستکش های فلزی ضد برش به صورت ساق کوتاه طراحی و تولید می شوند. این نوع دستکش ها بیشتر برای محافظت انگشتان، روی دست و کف دست استفاده می گردد. در نتبجه با استفاده از دستکش های ایمنی ساق کوتاه دیگر حرکات مچ دست محدود نگردیده و فرد آزادی عمل بیشتری را تجربه خواهد کرد.

معرفی انواع دستکش فلزی بر اساس سایز

علاوه بر موارد گفته شده، این نوع از دستکش های ایمنی را می توان بر اساس سایز تقسیم بندی کرد. در حقیقت دستکش های فلزی باید مطابق با سایز دست افراد انتخاب شود تا دستکش در حین کار به راحتی از دست فرد در نیاید و دست دچار آسیب نشود. هم چنین تنگ بودن دستکش هم منجر به صدمات جبران ناپذیری گردیده و در کنار محدود کردن عملکرد دست، در گردش خون افراد هم اختلال ایجاد خواهد کرد.

از این رو توصیه می شود تا در زمان خرید و انتخاب دستکش فلزی ضد برش، به سایز آن توجه ویژه نموده و دقت کافی داشته باشید.

روش های تشخیص دستکش ضد برش

در حقیقت دستکش های ضد برش آن دسته از دستکش های ایمنی کار می باشند که از دست افراد در برابر ناشی از چاقو و اقلام تیز محافظت خواهد کرد. البته این دستکش ها را می توان بر اساس نوع کار و جنس مواد اولیه به دو دسته دستکش فلزی و دستکش کف مواد تقسیم بندی نمود.

از این رو در این بخش برای تشخیص بهتر و افزایش آگاهی افراد به معرفی هر دو مدل خواهیم پرداخت.

دستکش ضد برش فلزی

دستکش های ضد برش فلزی از جنس فولاد ضد زنگ می باشند. البته برای بررسی کیفیت این دستکش ها باید به مواردی نظیر کیفیت مواد اولیه، سایز استاندارد دستکش، وزن دستکش و غیره توجه ویژه نمود.

هم چنین دستکش فلزی باکیفیت باید در برابر ضربات ناشی از چاقو و مواد برنده استحکام بالایی داشته باشد. از سویی دیگر دستکش باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد تا آزادی عمل افراد در حین کار را نگیرد.

دستکش ضد برش کف مواد

نوع دیگر از دستکش های ضد برش، از نوع کف مواد هستند. در واقع وظیفه اصلی این دستکش ها محافظت از کف دست و بخشی از انگشتان در روی دست خواهد بود. روی این دستکش ها از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته شده است و کف آن ها از مواد پلیمری تشکیل شده و آن را در برابر اشیا برنده و تیز محافظت خواهد کرد.

حتی ساختار این محصول به گونه ای است که از آن می توان به عنوان دستکش عایق برق 1000 ولت هم استفاده نمود. در نتیجه نمونه های مختلف از دستکش های ضد برش کف مواد برای کارهای ساختمانی، جوشکاری، برقکاری استفاده شده یا مناسب مکانیکی و امور دیگری است که دست در معرض خطر بریده شدن قرار می گیرد.

البته باید به این نکته توجه داشت که شکل ظاهری این دستکش ها، شباهت زیادی به دستکش های کار ایمنی کف چرم دارند و انعطاف پذیری بالا از دیگر ویژگی های بارز این محصول، در برابر دستکش های ضد برش فلزی می باشد. به همین علت دستکش های ضد برش کف مواد، بخش عظیمی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است و افراد زیادی با حرفه های مختلف، تمایل به استفاده از آن را خواهند داشت.

بررسی کیفی دستکش ایمنی فلزی

بررسی کیفی دستکش ایمنی فلزی دستکش ایمنی فلزی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و از دست صنعتگران تلاشگر محافظت خواهد کرد. از این رو کیفیت نمونه های مختلف این محصول بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که با حفظ سلامت افراد رابطه ای مستقیم خواهد داشت.

از این رو در این بخش به منظور افزایش آگاهی افراد به بررسی کیفی دستکش ایمنی فلزی می پردازیم.

  • در مرحله اول باید به کیفیت دستکش توجه ویژه نمود. به گونه ای که این دستکش، باید در برابر رطوبت ناشی از مواد شیمیایی یا عرق دست مقاوم بوده و دچار مشکلاتی نظیر زنگ زدگی نگردد.
  • هم چنین دستکش باید وزن استانداردی داشته باشد. زیرا وزن بالای دستکش باعث سنگین شدن دست شده و مانع از سرعت عمل وی می گردد.
  • علاوه بر موارد گفته شده، دستکش ایمنی فلزی باید انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته باشد تا افراد بتوانند به راحتی با آن کار کنند و اجسام را در دستان خود نگه دارند.
  • در کنار موارد گفته شده، یک دستکش ایمنی فلزی باکیفیت، باید سایز بندی استانداردی داشته باشد. تا در این راستا افراد بتوانند مطابق با دستان خود، دستکش مورد نظر را انتخاب نموده و دست در حین استفاده احساس گرفتگی نداشته باشد یا به راحتی از دست خارج نشود.
  • ضد ضربه بودن دستکش از دیگر مواردی است که باید برای بررسی کیفی دستکش فلزی بررسی شود. چرا که در اثر ضربات ناشی از چاقو و اشیا تیز دچار پارگی و آسیب دیدگی نشود.
  • از دیگر مواردی که باید در زمان انتخاب دستکش به آن توجه نمود، مواردی نظیر برند، علامت استاندارد و غیره می باشد.
  • لازم به ذکر است این دستکش ها باید از ضخامت یکسانی برخوردار بوده و با داشتن ضخامت یکسان، دوام و طول عمر بالایی داشته باشد.
  • در نهایت برای بررسی کیفیت دستکش ایمنی فلزی باید به مواردی نظیر خدمات پس از فروش آن و ضمانت کالا توجه کرد تا افراد بتوانند محصول مورد نظر خود را با اعتماد و اطمینان خاطر تهیه نموده و در صورت هر گونه مشکل به نمایندگی فروش آن مراجعه نمایند.

نکاتی هنگام صادرات دستکش ایمنی از ایران

دستکش ایمنی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن در شرایط مختلف را خواهند داشت. البته این نوع دستکش ها نه تنها در ایران محبوبیت داشته، بلکه در سایر کشورهای جهان هم کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد.

از این رو شرکت های تولید کننده دستکش ایمنی بخش قابل توجهی از محصولات خود را به دیگر کشورها ارسال خواهند کرد. البته لازم به ذکر است برای صادرات این محصول، باید نکات زیر مورد بررسی قرار گیرد تا در این صورت بتوانند نسبت به محصولات مشابه در میان سایر رقبا، سهم عظیمی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهند.

  • در واقع برای صادرات دستکش های ایمنی باید برندهایی را انتخاب کرد که از بهترین مواد اولیه تولید شده باشد و از سایز بندی استاندارد برخوردار باشند. تا در این راستا مورد تایید مشاغل مختلف با ضریب خطر متفاوت در دیگر کشورها قرار گرفته و هم چنین افراد با نژاد و جثه های متفاوت قادر به استفاده از آن باشند.
  • از سویی دیگر هنگام صادرات دستکش های ایمنی باید به علامت استاندارد درج شده بر روی کالا توجه ویژه نموده و محصولاتی را برای ارسال به دیگر کشورها انتخاب کرد که مورد تایید نهادها و سازمان های بین المللی قرار گرفته باشد.
  • هنگام صادرات باید به بسته بندی مدل های مختلف دستکش ایمنی توجه ویژه نمود. چرا که بسته بندی ایده آل و استاندارد منجر به زیبایی محصول در بازار و در میان سایر رقبا می گردد.
  • لازم به ذکر است بر روی بسته بندی نمونه های مختلف این محصول باید مشخصات کالا به طور دقیق و با زبان های زنده دنیا درج شده باشد تا مصرف کنندگان در تمام نقاط دنیا بتوانند در مورد دستکش مورد نظر خود، اطلاعات کافی را کسب نمایند.
  • هم چنین دستکش های ایمنی برای صادرات و ارسال به دیگر کشورها باید با دقت زیاد و به صورت محکم بسته بندی شوند تا در این راستا محصول در برابر عوامل خارجی محافظت گردیده و دچار آسیب های احتمالی نشود.
  • هنگام صادرات دستکش ایمنی توصیه می شود تا بازار هدف این محصول به خوبی شناسایی شود و در نهایت تولید کنندگان، دستکش ایمنی مناسب را مطابق با نیاز همان کشور صادر نمایند.

پخش دستکش محافظ فلزی بصورت عمده ای

پخش دستکش محافظ فلزی بصورت عمده ای دستکش محافظ فلزی از نمونه دستکش های ایمنی مهم و اساسی برای مشاغل مختلف و خطرناک می باشد که معمولا افراد این محصول را مطابق با نیاز خود خریداری کرده و در حین انجام کار از آن استفاده خواهند کرد.

از این رو فروشندگان عمده و تولید کنندگان این محصول در تلاش هستند که نمونه های مختلف از دستکش های ایمنی را در اختیار عموم مردم و نیازمند به این سری از دستکش های محافظ در سرتاسر کشور قرار دهند.

به گونه ای که با پخش دستکش فلزی به صورت عمده توسط این افراد، امکان دسترسی نیازمندان به این محصول در کلیه نقاط کشور فراهم گردیده و عموم مردم توانایی خرید آن را، در بالاترین کیفیت ممکن و پایین ترین قیمت خواهند داشت. از سویی دیگر با پخش عمده این محصول، واسطه ها حذف گردیده و افراد برای خرید، دیگر نیاز به پرداخت هزینه های جانبی نخواهند داشت.

صادرات دستکش محافظ فلزی به عراق

دستکش های محافظ فلزی از دسته محصولات مهم و اساسی در مشاغل مختلف می باشد که نه تنها در ایران، بلکه در کلیه نقط جهان مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. به همین منظور تولید کنندگان این محصول بخش عظیمی از دستکش های محافظتی خود را با بهترین کیفیت به کشورهای دیگری نظیر عراق ارسال خواهند کرد.

در واقع این تولید کنندگان با ارسال محصولات خود به کشور عراق در تلاش هستند تا نمونه های مختلف از دستکش ایمنی فلزی را در اختیار مصرف کنندگان در کشورهای همسایه قرار دهند و در راستای افزایش ایمنی و ارتقا صنعت در این کشورها هم گام بردارند.

هم چنین بدین وسیله می توانند در راستای صادرات محصولات غیر نفتی گام برداشته و کمک به ارز آوری و اشتغال زایی در کشور نمایند و همین امر باعث می شود تا اقتصاد کشور، روند رو به رشدی داشته باشد. از سویی دیگر با صادرات دستکش محافظ فلزی، برندهای معتبر ایرانی در دیگر کشورها شناخته خواهد شد.

قیمت دستکش محافظ فلزی با بالاترین کیفیت

قیمت دستکش محافظ فلزی با بالاترین کیفیت همان طور که می دانیم دستکش محافظ فلزی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و در اصل همین تنوع در محصول باعث شده تا دستکش قیمت های متفاوتی داشته باشد. به همین منظور در این بخش به معرفی عوامل موثر بر قیمت انواع دستکش فلزی با بالاترین کیفیت می پردازیم.

  • در ابتدا برای تعیین قیمت این محصول باید کیفیت مواد اولیه در تولید آن را بررسی کرد. به گونه ای که هر چه کیفیت فولاد به کار رفته شده در دستکش بهتر باشد، دستکش فلزی از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
  • از سویی دیگر دستکش محافظ فلزی در سایزهای مختلف و متنوعی تولید می شود و همین امر باعث می شود تا این محصول قیمت های متفاوتی داشته باشد.
  • علاوه بر موارد گفته شده دستکش محافظ فلزی در مدل های مختلفی طراحی شده است و در نهایت قیمت محصول بر اساس مدل در نظر گرفته شده، تعیین می گردد.
  • از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت دستکش محافظ فلزی، نوع بسته بندی آن می باشد. زیرا هر چه بسته بندی شکیل تر و جذابیت بیشتری داشته باشد، منجر به افزایش قیمت آن می گردد.
  • هم چنین قیمت گذاری این محصول به موارد دیگری نظیر شرکت تولید کننده، نحوه فروش محصول، هزینه های حمل و نقل و دیگر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *