خرید دستکش جراحی مدی اسمارت از فروشگاه ها


خرید دستکش لاتکس ضد اسید مدی اسمارت بدون پودر سایز ۸ در مراکز و فروشگاه های تمامی کشور البته مراکز معتبر صورت می گیرد و مشتریان بر طبق نیاز خود دستکش جراحی را خریداری می نمایند. این دستکش ها را به صورت عمده نیز می توانید خریداری کنید.

دستکش جراحی به دلیل استفاده زیاد و کاربرد فراوان آن در شرکت های مختلفی تولید می شود و برند های مختلفی نیز دارد. این دستکش ها حتی به کشور هایی مثل ترکیه، عراق، سوئد و… همچنین کشور های همسایه صادر می شوند.

خرید دستکش جراحی مدی اسمارت از فروشگاه ها

همه چیز در رابطه با دستکش جراحی

همه چیز در رابطه با دستکش جراحی مهمترین وسایلی که یک پزشک یا جراح برای کار خود نیاز دارد دستکش می باشد. این دستکش جراحی باید کاملا تمیز باشد و باید آن را برای هر بیمار عوض کرد زیرا باعث انتقال ویروس، میکروب، بیماری و… از یک بیمار به بیمار دیگر می شود. همچنین برای هر یک از کار های پزشکی نیز انواع دستکش وجود دارد، دستکش جراحی دو نوع بدون پودر و پودر دار تولید می شوند.

دستکش بدون پودر از جنس استریل است که بسیار مقاوم می باشد. این دستکش در برابر ورود میکروب به بدن بیمار یا خود فرد مصرف کننده استحکام بالایی دارد و دستکش بدون پودر جراحی از استریل می باشد و یکبار مصرف است و جراحانی که مجبورند مدت زیادی در اتاق عمل کار کنند. دستکش های بدون پودر جراحی برای آنها مناسب تر است، پودری که درون دستکش وجود دارد از لاتکس است و برای حساسیت های پوستی مناسب اند.

گفتنی است که سطح بیرونی این دستکش ها بدون پودر است و باعث می شود در عین جراحی باعث ایجاد حساسیت روی بدن بیمار نشود و عوارضی در عین عمل جراحی به وجود نیاید به این سبب بیشتر جراحان بیشتر از این دستکش ها در عین جراحی استفاده می کنند.

دستکش پودر دار جراحی که از پلیمر های زیادی ساخته شده و از پودر ذرت برای تولید پودر دستکش استفاده شده است و گاهی برخی افراد ممکن است به این پودر ها حساسیت داشته باشند، این دستکش ها نسبت به دستکش های بدون پودر قیمت پایین تری دارند و خاصیت ضد حساسیت درون آنها دیده نمی شود.

دستکش جراحی بودر دار می تواند همه دستکش های لاتکس، نیتریل، وینیل را در بر بگیرد. این دستکش ها بسیار راحت تر از دیگر دستکش ها وارد دست می شوند و از این دستکش ها بیشتر برای معاینه استفاده می کنند و در جراحی هایی که مدت زمان کمی نیز دارند گاهی استفاده می شوند.

بازار فروش دستکش جراحی مدی اسمارت به صورت عمده

بازار فروش دستکش جراحی مدی اسمارت به صورت عمده پخش دستکش های جراحی مدی اسمارت توسط شرکت های تولید کننده این دستکش ها انجام می شود و این دستکش ها را به همه قسمت های کشور ارسال می کنند تا به راحتی بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد.

همچنین این دستکش ها را به خارج از کشور نیز با تعرفه گمرک به خارج از کشور صادر می کنند. این فروشگاه یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش دستکش جراحی است و دستکش جراحی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *