بهترین تولید کننده دستکش پزشکی در بازار ایران


شرکت مایاما تولید کننده برند تخصصی دستکش پزشک ایران، صادراتی . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید محصولات درجه یک با استفاده از دستکش لاتکس مشکی بهترین مواد اولیه موجود در بازار شروع کرده است . شرکت تولیدی مایاما با سابقه ای طولانی در زمینه تولید دستکش های جراحی با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری در تولید محصولات خود گامی بلند در ارتقاع کیفیت و کمیت محصولات برداشته است.

مجموعه مایاما تمامی مراحل برنامه ریزی -تولید-بازاریابی و فروش خود را بر پایه یک سیستم مدرن طراحی و برنامه ریزی کرده است. مشتری مداری و توسعه پایدار محصولات و حفظ محیط زیست جزو اصول اصلی این مجموعه تولیدی می باشد.

بهترین تولید کننده دستکش پزشکی در بازار ایران

بررسی کیفی دستکش های پزشکی

بررسی کیفی دستکش های پزشکی یکی از مهمترین وسیله ها برای انجام عمل جراحی دستکش لاتکس کم پودر می باشد. دستکش پزشکی وسیله است که باید به شدت تمیز بوده و برای هر شخصی به طور جدا مورد استفاده قرار گیرد. چون که در غیر این صورت عامل های عفونت، ویروس، میکروب یا بیماری های دیگر به راحتی از شخصی به شخص دیگر منتقل می شود.

به همین علت است که یکی از مهمترین وظایفی که بر عهده یک پزشک است، آشنایی با انواع مختلف دستکش‌ های پزشکی و موارد کاربرد هر یک از آنها می باشد. این شناخت نه تنها به سلامت شخص بیمار کمک خواهد کرد، بلکه نقش بسیاری در افزایش بازدهی کار پزشک خواهد داشت.

دستکش لاتکس غیر پودری حاوی هیچگونه پودری نمی باشد و مزیت های بسیاری دارند از جمله اینکه : پودر که در دستکش های لاتکس مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است وارد بافت ها شود و روند درمان بیمار را کند. دستکش های سیاه رنگ لاتکس فاقد پودر چنین مشکلی هستند.

صادرات دستکش پزشک با کیفیتی فوق العاده از ایران

صادرات دستکش پزشک با کیفیتی فوق العاده از ایران کشور ایران به جایگاه بالایی در تکنولوژی تولید دستکش یکبار مصرف رسیده است و صادرات دستکش های پزشکی یکبار مصرف را به کشور های همسایه به خصوص کشورهای همسایه شمال شرقی و غربی ایران آغاز نموده است.

صادرات دستکش های پزشکی یک مصرف ، سالانه میزان زیادی درآمد را وارد کشور کرده و باعث رونق اقتصادی و ایجاد شغل های بسیاری شده است. دستکش های تولید شده در ایران عمدتا به کشور های عراق ، سوریه ، ترکیه و … صادر می شود. کشور ایران جزو بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان دستکش‌ های یکبار مصرف پزشکی در خاورمیانه می باشد.

همچنین با ورود بخش های بیشتر خصوصی امکان صادرات دستکش های پزشکی به کشور های قاره آفریقا هم فراهم می شود. با توجه به منابع زیاد نفتی ایران و صنایع قدرتمند پتروشیمی در کشور ایران مواد اولیه ساخت دستکش پزشکی در ایران فراوان و ارزان قیمت می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *