بزرگترین مرکز عرضه دستکش نسوز صنعتی اصل


دستکش لاتکس ۱۰۰ عددی رز مریم یکی از ابزار های ایمنی و محافظ پرسنل آتش نشانی و مشاغلی از این قبیل است که از دست افراد در مقابل شعله های آتش و همچنین حرارت بالا محافظت می نماید.

جهت آشنایی با انواع محصولات ایمنی مجموعه ما و اطلاع از قیمت دستکش برق فشارقوی می توانید به وب سایت ما به عنوان بزرگترین مرکز عرضه دستکش نسوز صنعتی اصل مراجعه نموده و انواع دستکش نسوز صنعتی را به صورت عمده و با قیمت مناسب، خریداری کنید.

بزرگترین مرکز عرضه دستکش نسوز صنعتی اصل

شناخت انواع دستکش اصل

شناخت انواع دستکش اصلدستکش لاتکس اپی پرفکت صنعتی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند. هریک از این انواع در صنعت ویژه ای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. جهت شناخت انواع دستکش اصل باید به میزان مقاومت آنها در برابر آتش و حرارت توجه کنید. دستکش نسوز حوله ای یکی از انواع این محصول است. این دستکش می تواند تا دمای ۲۵۰ درجه سانتیگراد مقاومت کرده و دست فرد را محافظت نماید. این نوع از دستکش به جز نسوز بودن، عایق سرما و درجه حرارت بالا نیز می باشد.

نوع دیگری از دستکش های نسوز صنعتی، دستکش آلومینیومی است که خود در دو نوع نسوز و نوع کف چرمی تولید و عرضه می شود. دستکش آلومینیومی نسوز مقاومت بالایی داشته و می تواند تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد، به مدت ۴۵ دقیقه تحمل نموده و دست فرد را به طور کامل از حرارت ایمن نگه دارد.

دستک آلومینیومی اصل در اموری از قبیل کارخانجات صنایع فولاد به کار می رود و نوعی محافظ قوی در برابر حرارت، اجسام تیز و ضربه های فیزیکی نیز به شمار می آید.

فروشنده دستکش نسوز صنعتی

فروشنده دستکش نسوز صنعتی برای خرید دستکس نسوز صنعتی بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای دستکش نسوز، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله دستکش نسوز صنعتی صادراتی و اطلاع از لیست قیمت آنها، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد. همچنین می توانید از مزایای خرید دستکش نسوز به صورت عمده و با قیمت های مناسب عمده فروشی، به همراه ارسال مطمئن کالا نیز برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *